FANDOM

Miss Catherina[1] jest partnerką Mr. Beans i członkiem Milions z Baroque Works.

Wygląd

Jest przeciętną, bladą kobietą ubraną w habit zakonny. Wystąpiła także ze złotym krzyżem, który naprawdę jest pojemnikiem na gazem.

Osobowość

Na początku, gdy Słomiani wpłynęli do Whiskey Peak, wydawała się być wiarygodna. Później zdradziła i okazało się, że pracuje dla Baroque Works. Potrafiła próbować nabrać Zoro i wzbudzić w nim litość, aby go zabić.

Umiejętności

Ekwipunek

Używa złotego krzyża, który nazywa "Kami no Gokago Metsubushi" (神のご加護目潰し), który rozpyla dym, oślepiający przeciwnika, pozwalając jej przejść do ataku. Po raz pierwszy użyła go na Zoro.[2] Dzierży również katanę, którą zabija oślepionego przeciwnika.

Fabuła

Akt Whiskey Peak

Gdy Piraci Słomianego Kapelusza przybyli na Whiskey Peak, zostali przywitani z otwartymi ramionami i zaproszeni na wielką imprezę, wśród tych osób była też Miss Catherine'a.[3] Gdy Zoro szalał na wyspie, ona i jej partner starali się go oszukać, że są niewinni i niech okaże im litość, aby spuścił gardę i zaatakowała go gazem. Zoro przewidział te oszustwo i zaatakował ich tępą stroną miecza..[2]

Ciekawostki

Przypisy

  1. One Piece Blue: Grand Data File (str. 61) jej imię zostaje ujawnione.
  2. 2,0 2,1 One Piece Anime i Manga - Tom 12 Rozdział 108 (str. 10-11) i Odcinek 65 Miss Catherine próbuje zabić Zoro.
  3. One Piece Manga - Tom 12 Rozdział 106

Nawigacja

Więcej z Fandomu

Losowa wiki