Fandom

One Piece Wiki

Minozebra

2289stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
175px-Ohara_Poneglyph.png

Została zbudowana przez użytkowników tej Wiki. Zobacz Minozebra na tej Wiki i jej historię edycji użytkowników.

Minozebra - jeden z pięciu Demonicznych strażników Impel Down. Jest użytkownikiem "Rozbudzonego" Owocu Zoan, który pozwala zmienić się w zebrę.[2]

Wygląd

Na stałe w swojej formie zebry, Minozebra jest dużą dwunożną zebrą z tułowiem człowieka w spodniach. Ma cieknący nos i duże usta jak każdy z Demonicznych Strażników W przeciwieństwie do pozostałych Minozebra ma "znudzony" wyraz oczu. Dzierży okrągłą maczugę z długimi kolcami.

Osobowość

Minozebra jest opisywany jako bardzo nieśmiała postać. Bez względu na to jest to brutalna bestia, która regularnie torturuje więżniów z Impel Down. Uznaje wyższość Sadi-chan w bitwie, nawet bojąc się jej kiedy jest zła gdy ją zawiedzie.

Fabuła

Saga Wojna Szczytów

Akt Impel Down

Minozebre widzimy po raz pierwszy kiedy wrzuca więźnia do garnka wrzącej krwi. Podczas wybuchu zostaje przywołany na poziom 4, celem stłumienia zamieszek zapoczątkowanych przez Luffiego i Ivankova. Zostaje jednak powstrzymany przez Crocodile'a jego atakiem "Sables". Kiedy Sadi-chan odzyskuje siły po walce z Ivankovem. biczuje Minozebrę i pozostałych strażników i rozkazuje by przeszli na poziom 1. Przybywają w trakcie ataku grupy Buggy'iego, ale zostają ponownie pokonani przez Luffiego i Jinbe'a.

Po przeskoku

Po przeskoku Minozebra jest widziany z pozostałymi Strażnikami wraz z ich nowym członkiem Minochihuahua.

Moce i Umiejętności

Broń

Walczy za pomocą okrągłej maczugi z długimi kolcami.

Jako jeden z Demonicznych Strażników pod dowództwem Sadi-chan, Minozebra jest odpowiedzialny za torturowanie i utrzymywanie różnych więźniów.

Diabelski Owoc

Główna strona: Rozbudzony Zoan Zebry

Minozebra zjadł dotychczas nienazwany Diabelski owoc typu Zoan. Ponieważ jest to "Rozbudzony Zoan" przemiana w zebrę jest nieodwracalna. W tej formie jest zdolny do szybkiej regeneracji nawet jeśli przyjął sporą ilość obrażeń.[2]

Różnice między mangą a Anime

W mandze broń Minozebry jest zakończona ostrymi kolcami. W anime kolce zostają zastąpione małymi wypustkami. Wynika to z tego że kolce związane są z tematyką Tortur.

Minozebra Spike Mace Manga Difference.png
Maczuga w Mandze.
Minozebra Spike Mace Anime Difference.png
Maczuga w Anime

W mandze Minozebra jest pokonany przez "Sables" Crocodile'a, podczas gdy w anime zostaje pokonany przez "Gosenmaigawara Seiken" Jibei'a.

Walki

Przypisy

  1. One Piece Blue Deep: Characters World (str. 17) - Dzień Urodzin Minozebry zostaje ujawniony.
  2. 2,0 2,1 One Piece Manga and Anime — Tom 56 Rozdział 544 (str. 11) i Odcinek 447, Crocodile wyjaśnia, że Demoniczni Strażnicy w Impel Down to "Rozbudzone Zoany".

Nawigacja

{{en:Minozebra]]

Więcej z Fandomu

Losowa wiki