Fandom

One Piece Wiki

Minotaurus

2285stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
175px-Luffychibi.png

Minotaurus jest jednym z czterech Bestii, którzy są strażnikami w Impel Down. Posiada, tak jak jego trzej kolegów, moc nienazwanego diabelskiego owocu.

Wygląd

Osobowość

Fabuła

Akt Impel Down

Kiedy Luffy włamał się do więzienia, Minotaurus bije akurat dwóch kłócących się więźniów. Nieco później idzie na level6, żeby torturować Jinbe. Potem jednak spotyka Luffiego i Bonchana na level3. Później stacza ciężką walkę z nimi, która zostaje przerwana przez Luffiego Gomu Gomu no Jet Bazooka. Jednak bestia ląduje przy Mr.3 i Buggim, którzy ponownie go ciągnęli. Jednak kwartet współpracuje i zmuszają Minotaurusa do padnięcia na kolana. Nieco później jest znowu gotowy do walki i zabija kilku więźniów, którzy akurat uciekali. Potem bierze z innym Demonicznym Strażnikiem windę i jedzie na level1, żeby ostatecznie zatrzymać więźniów. Tam jednak Luffy i Jinbe potrzebują tylko kilku sekund, żeby ich pokonać.

Moce i Umiejętności

Minotaurus jest "przebudzonym" użytkownikiem diabelskiego owocu typu Zoan, co oznacza, że oprócz posiadania niesamowitej energii fizycznej, posiada również wielką zdolność regeneracji. Poza tym walczy kolczastą maczugą. Ponadto jest tak szybki, że Luffy i Bonchan ledwo spostrzegali jego ataki.

Główne Walki

Różnice między Mangą a Anime

Ciekawostki

W wersji anime jego maczuga nie posiada kolców.

Nawigacja

Więcej w Fandom

Losowa wiki