FANDOM

175px-Ohara_Poneglyph.png

Została zbudowana przez użytkowników tej Wiki. Zobacz Minorhinoceros na tej Wiki i jej historię edycji użytkowników.

Minorhinoceros - jeden z pięciu Demonicznych strażników Impel Down. Jest użytkownikiem "Rozbudzonego" Owocu Zoan, który pozwala zmienić się w Nosorożca.

Wygląd

W swojej formie Nosorożca, Minorhinoceros jest dużym dwunożnym nosorożcem w szelkowych spodniach. Ma bystry cieknący nos i duże usta jak każdy z Demonicznych Strażników Dzierży dwie okrągłe maczugi z długimi kolcami.

Osobowość

Minorhinoceros jest niezwykle krwiożerczy jak pozostali Demoniczni strażnicy. Pomimo jego śmiesznego wyglądu i strachu więźniów przed nim. Uznaje wyższość Sadi-chan w bitwie, nawet bojąc się jej kiedy jest zła gdy ją zawiedzie.

Fabuła

Akt Impel Down

Minorhinoceros zostaje przywołany na poziom 4, celem stłumienia zamieszek zapoczątkowanych przez Luffiego i Ivankova. Zostaje jednak powstrzymany przez Jinbe'a silnym ciosem podbródkowym. Kiedy Sadi-chan odzyskuje siły po walce z Ivankovem. Biczuje Minozebrę i pozostałych strażników i rozkazuje by przeszli na poziom 1. Przybywają w trakcie ataku grupy Buggy'iego, ale zostają ponownie pokonani przez Luffiego i Jinbe'a.

Po przeskoku

Po przeskoku Minozebra jest widziany z pozostałymi Strażnikami wraz z ich nowym członkiem Minochihuahua.

Moce i Umiejętności

Broń

Walczy za pomocą dwóch okrągłych żelaznych maczug z długimi kolcami.

Jako jeden z Demonicznych Strażników pod dowództwem Sadi-chan, Minorchinoceros jest odpowiedzialny za torturowanie i utrzymywanie różnych więźniów.

Diabelski Owoc

Główna strona: Rozbudzony Zoan Nosorożca

Zjadł dotychczas nienazwany Diabelski owoc typu Zoan. Ponieważ jest to "Rozbudzony Zoan" przemiana w nosorożca jest nieodwracalna. W tej formie jest zdolny do szybkiej regeneracji nawet jeśli przyjął sporą ilość obrażeń.

Różnice między Mangą a Anime

Minorhinoceros Spike Mace Manga Difference
Maczuga w Mandze.
Minorhinoceros Spike Mace Anime Difference
Maczuga w Anime

W mandze Minorhinoceros zostaje pokonany przez "Gosenmaigawara Seiken" Jibei'a, podczas gdy w anime zostaje pokonany przez "Sables" Crocodile'a.

Walki

Przypisy

Nawigacja

Więcej z Fandomu

Losowa wiki