Fandom

One Piece Wiki

Minochihuahua

2290stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
175px-Ohara_Poneglyph.png

Została zbudowana przez użytkowników tej Wiki. Zobacz Minochihuahua na tej Wiki i jej historię edycji użytkowników.

Minochohuahua - Nowy Demoniczny strażnik Impel Down. Jest użytkownikiem "Rozbudzonego" Owocu Zoan, który pozwala władającemu zmienić się w Chihuahua.

Wygląd

W formie Diabelskiego Owocu, Minichihuahua przybiera postać gigantycznej dwunożnej Chihuahuy o słodkich oczach i cieknącym nosie. W przeciwieństwie do pozostałych strażników nosi górną część ubrania i nosi strój typu Tangzhuang. Nosi również łańcuch owinięty wokół lewego biodra, słuchawki powieszone na szyi oraz kolczaste bransoletki. Jego bronią wydaje się być lina którą wiesza więźniów.[1]

Osobowość

Minochihuahua jest niezwykle gwałtowny, podobnie jak inni Diabelscy Strażnicy, mimo śmiesznego wyglądu więźniowie się go boją. Prawdopodobnie jak pozostali strażnicy uznaję wyższość Sadi-chan.

Historia

Po przeskoku jest widziany z pozostałymi Demonicznymi Strażnikami w Impel Down.[1]

Moce i Umiejętności

Diabelski Owoc

Główna strona: Rozbudzony Zoan Chihuahua

Minochihuahua zjadł dotychczas nienazwany Diabelski owoc typu Zoan. Ponieważ jest to "Rozbudzony Zoan" przemiana w chihuahue jest nieodwracalna. W tej formie jest zdolny do szybkiej regeneracji nawet jeśli przyjął sporą ilość obrażeń.

Ciekawostki

  • Podobnie jak pozostali strażnicy, jego imię składa się z nazwy zwierzęcia oraz przedrostka "Mino".
  • Jest jedynym strażnikiem bez dużych ust.
    • Jest również jedynym strażnikiem noszącym górną część ubrania.

Przypisy

  1. 1,0 1,1 1,2 Minochihuahua ma swój debiut.

Nawigacja

Więcej z Fandomu

Losowa wiki