Fandom

One Piece Wiki

Mini Mini no Mi

2289stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Mini Mini no Mi to niekanoniczny Diabelski Owoc typu Paramecia, który pozwala użytkownikowi stać się mniejszym niż jego rzeczywisty rozmiar. Owoc został zjedzony przez Lily Enstomach, a także przez Blyue w grze video.

Mocne i słabe strony.

Główną zaletą tej mocy jest to, że dzięki owocowi użytkownik może skurczyć się do 5 mm, bez zmiany w swojej sile. Użytkownik może również cofnąć się do swojego pierwotnego rozmiaru lub innego wymiaru np. wymiaru człowieka.

Jednak ten owoc na stałe zmienia naturalny wymiar jego użytkownika, który ma wielkość dwóch ludzkich rąk. Oznacza to, że jeśli użytkownik tego owocu wpadnie do morza,  jego rozmiar wróci z powrotem do nowej formy, a nie do poprzedniego naturalnego rozmiaru. Poza tym użytkownik ma również standardowe słabości Diabelskich Owoców.

Owoc, również wydaje się mieć wpływ na ubrania i rzeczy osobiste, takie jak broń i także zmienia ich rozmiar, aby dopasować je do rozmiaru użytkownika, widać to gdy Lily staje się większa jej widelec także rośnie.

Zastosowanie

Mini Mini no Mi Size.png

Lily w naturalnych rozmiarach giganta.

Dla gigantki takiej jak Lily, daje możliwość kurczenia się do mniejszych rozmiarów, co ułatwia jej interakcje z ludźmi i innymi mniejszymi stworzeniami, jak również daje mobilność podczas unikania ataków przeciwnika. Co więcej, sprawia, że ​​użytkownik staje sie trudy do wykrycia. Jako, że Lily bardzo lubi jeść jako mała istota, jedzenie staje się dla niej ogromne.

Lily stwierdziła, że ​​może ona wejść w przeciwnika i powiększyć się w nim co spowoduje rozerwanie go na kawałki. Próbowała użyć tej metody przeciwko Shuzo,  ale Usopp wystrzelił ją nie we wroga tylko wewnątrz Luffy'ego. Było to bardzo korzystne dla nich ponieważ, gdy była wewnątrz Luffy'ego, powiedziała, że jest on z gumy dzięki owocowi Gomu Gomu no Mi, więc po powiększeniu Luffy stał się tak wielki jak Gigant. Dzięki temu był zdolny do pokonania Shuzo jednym atakiem.

Techniki

Ciekawostki

  • Jest to jeden z trzech Diabelskich Owoców wprowadzonych w grze video (pierwszy był Nemu Nemu no Mi, a drugi Pasa Pasa no Mi).
  • Jest to aktualnie jedyny Owoc zjedzony przez giganta (w obydwu przypadkach.
  • Jest to jedyny Diabelski Owoc, który został zjedzony przez dwóch gigantów.
  • Jest to drugi z trzech Owoców, które miały dwóch użytkowników, pierwszy był Gura Gura no Mi, a drugi Mera Mera no Mi.

Nawigacja

Więcej z Fandomu

Losowa wiki