FANDOM

Miasto Orange to 40-letnie miasto, które odwiedzili Słomkowi podczas Aktu Miasto Orange. Po zniszczeniu pod okupacją załogi Buggy'ego większość mieszkańców Miasta Orange uciekła w inne części wyspy. Powrócili jednak, gdy Luffy pokonał Buggy'ego i dał mieszkańcom worek łupów Nami wart Bsymbol500,000, by mogli odbudować miasto. Miejska karczma nazywa się Drinker's Pub. W mieście jest też sklep z karmą dla zwierząt.

Ważne miejsca

Mieszkańcy

[v · e · ?]
Miasto Orange
Mieszkańcy
Boodle Shushu Poro Hocker (martwy)
Załoga Buggy'ego
Buggy (dawniej) Moji (dawniej) Ritchie (dawniej) Cabaji (dawniej)
Chodzący po linie bracia Funan (dawniej) Akrobatyczni Fuwas (dawniej) Nadludzcy Domingos (dawniej)  ??????

Historia

Najazd załogi Buggy'ego

Pewnego dnia miasto zostało najechane przez załogę Buggy'ego. Mieszkańcy uciekli z miasta ze strachu przed piratami oprócz Boodle'a i psa Shushu. Buggy założył tam swoją tymczasową bazę. Podczas walki Słomkowych z piratami Klauna, część miasta została zniszczona. Po zwycięstwie Luffy'ego zostało uwolnione od rzezimieszków. Mieszkańcy powrócili do miasta i zaczęli odbudowę.

Po dwóch latach

Po przeskoku miasto tętni życiem. Shushu, Boodle i Poro widoczni są podczas otwierania nowego sklepu z karmą Shushu.

Nawigacja