FANDOM

175px-Luffychibi.png

Mero Mero no Mi to Diabelski Owoc typu Paramecia pozwalający władającemu na ataki wykorzystujące pożądanie lub zboczenie do przemienia przeciwników w kamień. Został zjedzony przez Królewskiego Wojownika Mórz, Boa Hancock, która została do tego zmuszona przez Światowego Szlachcica.

Etymologia

  • Mero mero to japońska onomatopeja oznaczająca "upadek podczas bycia pijanym", ale może też oznaczać zakochanie lub pożądanie.
  • W tłumaczeniu Viz Manga i dubbingu FUNimation, owoc nazwany jest Love-Love Fruit.

Mocne i słabe strony

Główną siła owocu jest możliwość zamiany człowieka który myśli w danej chwili o użytkowniku lub pożąda użytkownika owocu w kamień za pomocą promienia lub strzał. Słabością owocu jest to, że jeśli przeciwnik będzie w stanie skupić się na czymś innym (np. na bólu poprzez samo-zranienie) to moc owocu nie zadziała. Poza tym użytkownik jest narażony na standardowe słabości użytkowników diabelskich owoców. Nie wiadomo natomiast czy ofiary użytkownika owocu (zamienieni w kamień) podlegają tej samej zasadzie co ofiary Modo Modo no Mi (odmłodzeni o 12 lat) i Hobi Hobi no Mi (zamienieni w zabawki) czyli: gdy użytkownik traci nagle przytomność to ofiary użytkownika diabelskiego owocu wracają do normalności.

Zastosowanie

Techniki

Nawigacja