Fandom

One Piece Wiki

Memo Memo no Mi

2285stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
175px-Luffychibi.png

175px-TS_construct.png

Ktoś właśnie przeprowadza gruntowną edycję tego artykułu.

Aby zapobiec konfliktom edycji inni użytkownicy proszeni są o niedokonywanie w nim zmian do czasu usunięcia tego komunikatu lub skontaktowanie się z administratorem lub z użytkownikiem o nicku HollowDonPablo.

Memo Memo no Mi - jest diabelskim owocem typu Paramecia pozwalającym władającemu zmieniać wspomnienia ludzi w kliszę filmową, aby móc nimi manipulować. Został zjedzony przez Charlotte Pudding.

Mocne i Słabe Strony

Pudding Alters Reiju's Memories.png

Pudding usuwa wspomnienia i zastępuje je innymi.

Sięgając głowy swojego celu, użytkownik może wyodrębnić jego wspomnienia na kształt kliszy filmowej. Poprzez wycinanie poszczególnych klatek, może usunąć część jego wspomnień lub też zastąpić je innymi. Wycięte wspomnienia mogą być o dziwo przechowywane przez długi okres czasu poza faktycznym użyciem. Zdolność ta może być kluczowa w zmianie zdania celu do określonej sytuacji. Wydaje się, że proces modyfikacji wspomnień jest dość bolesny dla osoby atakowanej.

Do wykorzystania mocy owocu konieczne jest, aby cel znajdował się w zasięgu rąk władającego. Dodatkowo musi być unieruchomiony i odseparowany do czasu zakończenia procesu modyfikacji pamięci. Dodatkowo w przeciwieństwie do innych owoców modyfikujących pamięć. Władający nie jest w stanie jednocześnie modyfikować wspomnień osoby trzeciej która świadomie lub nie uczestniczy w procesie modyfikacji pamięci danego celu. Dodatkowo aby zmodyfikować wspomnienia potrzebne są nożyczki.

Poza tym władający jest narażony na standardowe słabości Diabelskich Owoców.

Użycie

Techniki

Przypisy

Nawigacja

Więcej w Fandom

Losowa wiki