FANDOM

175px-Ohara_Poneglyph.png

Została zbudowana przez użytkowników tej Wiki. Zobacz Maya na tej Wiki i jej historię edycji użytkowników.

Maya - jest kobietą, która pojawiła się w piątym filmie One Piece. Jest narzeczoną Sagi i wnuczką Izayi.[1]

Wygląd

Maya jest wysoką i szczupłą kobietą o niebieskich włosach, częściowo spiętymi lawendową spinką po bokach i bocznymi spinkami w kształcie różowych koralików. W koncepcie Ody Maya ma nieco jaśniejszy kolor włosów aniżeli w filmie.

Maya zazwyczaj nosi jasnożółtą koszulkę, wraz z pomarańczową chustą z białymi frędzlami wokół talii. Dodatkowo nosi sześć złotych bransoletek na nadgarstkach oraz brązowe sandały.[1]

Galeria

Maya and Izaya by Oda.png
Design stworzony przez Odę.
Maya Full.png
Pełen wygląd Mayi.

Osobowość

Maya jest dobrą i szlachetną kobietą, która zrobi wszystko, aby pomóc innym zwłaszcza jeżeli jest to ktoś bliski. Jest nawet skora poświęcić samą siebie dla takiej osoby.

Fabuła

Przeklęty Święty Miecz

Po ataku piratów na wioskę, Maya i pozostali mieszkańcy, byli nieufni wobec piratów. Jednakże zrobili wyjątek dla Piratów Słomianego Kapelusza widząc, że to dobrzy ludzie. Ona i jej babcia Izaya wywodzą się z długiej linii kapłanów strzegących miecza Shichiseiken przed przebudzeniem się. Sama Maya wydaje się być doświadczoną kapłanką, pomagając Luffy'emu swoją mocą w walce przeciwko Sadze, przyjacielowi Zoro i mężczyźnie którego kocha, aby uratować go przed klątwą przeklętego miecza.

Moce i Umiejętności

Ona i jej babcia Izaya wywodzą się z długiej linii kapłanów strzegących miecza Shichiseiken przed przebudzeniem się. Sama Maya wydaje się być doświadczoną kapłanką, pomagając Luffy'emu swoją mocą w walce przeciwko Sadze.

Ciekawostki

  • Jej imię, oraz kultura ludzi jej wioski, bazuje na starożytnej cywilizacji Majów.

Przypisy

  1. 1,0 1,1 One Piece Anime - One Piece: Film 5 - Wystąpienie Mayi

Nawigacja

Więcej z Fandomu

Losowa wiki