Fandom

One Piece Wiki

Maujii

2298stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
175px-Ohara_Poneglyph.png

Została zbudowana przez użytkowników tej Wiki. Zobacz Maujii na tej Wiki i jej historię edycji użytkowników.

Maujii - jest gnomem z Królestwa Tontatta pokazanym w fabryce SMILE podczas buntu gnomów.[1][2]

Wygląd

Podobnie do pozostałych gnomów Maujii jest drobnej postury. Dodatkowo nosi brodę i wąsy, oraz hełm z goglami.

Osobowość

Nie wiele wiadomo o jego osobowości, jednak wydaje się być bardzo opiekuńczy i troskliwy wobec księżniczki Manshelly.[1]

Historia

W pewnym momencie, 500 gnomów włącznie z Maujiim i księżniczką Manshelly zostało porwanych przez Piratów Donquixote. Wszystkie gnomy poza Manshelly zostały zmuszone do niewolniczej pracy przy hodowli owoców SMILE.

Fabuła

Saga Piracki Sojusz

Akt Dressrosa

Po wybuchu buntu gnomów w fabryce, Maujii szukał księżniczki. Wbiegł na drzwi i otworzył je gdy nie mógł się zatrzymać. Choć nie znalazł księżniczki, udało mu się skontaktować z Leo przy użyciu Den Den Mushi i powiedzieć, że Manshelly prawdopodobnie znajduje się w pałacu królewskim. Przekazał tę wiadomość również dla Violi.[1]

Gdy Franky walczy z Senor Pinkiem, gnomy z fabryki kontaktują się z Violą. Są zaniepokojone słysząc, że Manshelly jest zmuszana, aby użyć swoich leczniczych zdolności, by uzdrowić poległych Piratów Donquixote. Są szczęśliwi na wieść, że Leo i Kabu udaje się ją uwolnić.

Moce i Umiejętności

Nie widzimy Maujii'ego podczas walki jednak możemy sądzić, iż jego siła i szybkość jest podobna do pozostałych gnomów.[1]

Przypisy

  1. 1,0 1,1 1,2 1,3 1,4 1,5 1,6 One Piece Manga — Tom 76, Rozdział 755, Pierwszy występ Maujii'ego.
  2. SBS One Piece Manga — Tom. 73, Maujii zostaje nazwany razem z pozostałymi gnomami.

Nawigacja

Więcej z Fandomu

Losowa wiki