FANDOM

175px-Luffychibi.png

Marineford (マリンフォード Marinfōdo) to wyspa będąca główną bazą Marynarki. Mieszkał tam admirał floty Sengoku oraz trzech innych admirałów, a także wielu wiceadmirałów. Miasto wokół centrali Marynarki było zamieszkane przez rodziny żołnierzy marynarki. Przed przeskokiem czasowym znajdowała się tu Kwatera Główna Marynarki ale w trakcie przeskoku, na rozkaz nowego admirała floty. Kwatera została przeniesiona do Nowego Świata.

Układ

Marineford to wyspa w kształcie półksiężyca. Podczas wojny Sengoku wysunął wokół zatoki grube, wysokie, żelazne ściany, które niepozwalający wrogowi przedostac się na główny plac. W centralnej części wyspy jest rusztowanie, na którym miało dojść do egzekucji Ace'a. Na tyle wyspy stoi wysoki i dumny budynek centrali marine. Jest to wielopiętrowy, stylizowany, japoński pałac. Na środku budowli widnieje znak kanji ze symbolem marines pomiędzy. Wokół budynku w czterech rogach są małe góry z budynkami na szczytach i flagami na dachu każdego. Dwa lata po wojnie znak marines kanji został zastąpiony G-1.

Nawigacja

Więcej z Fandomu

Losowa wiki