Fandom

One Piece Wiki

Mariejois

2290stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
175px-Luffychibi.png

"Święta Ziemia" Mariejois to stolica Globalnego Rządu znajdująca się na szczycie Red Line. Jest ostatnią granicą do pokonania, aby dostać się do najniebezpieczniejszego miejsca na ziemi czyli Nowego Świata (jedyny sposób przejścia do tego miejsca oprócz Wyspy Ryboludzi). Jest otwarta tylko dla ludzi związanych z Globalnym Rządem i Marynarką. To miejsca jest jednym z najbardziej znaczących w świecie One Piece'a. Wyjątkowym miejscem dla Mariejois jest gigantycznych rozmiarów plac, gdzie zbierają się Gorosei. W tym miejscu doszło m.in. do spotkania Sengoku z Shichibukai, aby wybrać nową osobę na miejsce Crocodile'a. Po za tym pałac jest zawsze pokazany jako wielka posiadłość w białej mgle. Główne wejście jest zawsze strzeżone przez grupę żołnierzy ubranych w rycerskie zbroje.

Znane są aktualnie trzy miejsca w pałacu

  • pomieszczenie spotkania Gorosei
  • nieznana lokalizacja na świeżym powietrzu z dużym stawem
  • Gabinet Konga

Ten ostatni jest dosyć szczegółowo przedstawiony. Jest to ogromnych rozmiarów pokój dookoła otoczony czymś w rodzaju akwarium, gdzie pływają m.in Królowie Mórz. We wnętrzu znajduje się biurko z lekko kulistym krzesłem oraz kanapy dla gości. Według teorii Doflamingo w pałacu znajduję się wielki skarb o którym wiedzą tylko najbardziej zaufani członkowie Światowego Rządu. Uważa on, że można wykraść ten skarb z pomocą Ope Ope no Mi.

Nawigacja

Więcej z Fandomu

Losowa wiki