Fandom

One Piece Wiki

Marguerite

2290stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Marguerite jest członkinią plemienia Kuja żyjącego na wyspie Amazon Lily. Ona, wraz z Aphelandrą i Sweet Pea, odnalazły Luffy'ego po tym jak zjadł grzyby, które całkowicie obrosły mu ciało.

Wygląd

Marguerite's Second Outfit.png

Strój Marguerite podczas Aktu Amazon Lily.

Marguerite jest młodą kobietą z plemienia Kuja. Ma krótkie, blond włosy, długie smukłe nogi i szczupłą zgrabną sylwetkę.

Podobnie jak jej koleżanki z plemienia, ubrana jest w bikini i minispódniczkę wykonane ze skóry, które podkreśla i znacząco pokazuje jej dekolt i wraz z sylwetką. Nosi także białą pelerynę, która zdaje się przypominać płaszcz dowódcy Marynarki. Trzyma swojego czarno-zielonego węża (jak prawie wszystkie Kuja) owiniętego wokół swojej talii. Nosi pewnego rodzaju leginsy w czarno-białe paski na prawej nodze, a do tego buty na wysokim obcasie.

Galeria

Figurka Marguerite.jpeg
Figurka Marguerite.
Marguerite0.png
Ślicznie ubrana Marguerite.
Zdziwiona Marguerite.jpg
Zdziwiona twarz Marguerite.

Osobowość

Mimo, że nie wolno przebywać mężczyznom na Amazon Lily, Marguerite wydaje się, że zainteresował się nimi od czasu poznania Luffy'ego. Jest także zainteresowana "Kintama" Luffy'ego (japońskie określenie męskiego jądra co dosłownie tłumaczy się na "Złotą/e kulę/e"), chce je zdjąć, żeby je dokładnie obejrzeć. Powodem takiego postępowania jest głównie jej niezrozumienie natury mężczyzn, biorąc wszystko, co powiedział Luffy na poważnie. Ona uznała mężczyzn jako "bezużyteczne" stworzenia na podstawie wrażeń pozostawionych przez Luffy'ego, lecz jej ciekawość doprowadziła ją do pomocy Luffy'emu. Ona również podziwia swoją cesarzową, Boe Hancock, nazywając ją "najpiękniejszą kobietą na świecie". Marguerite jest bardzo szczera, wyszła na arenę i wzięła pełną odpowiedzialność za obecność Luffy'ego na wyspie, co skłoniło skłoniło także jej towarzyszki do tego.

Fabuła

Akt Amazon Lily

Akt Po Wojnie

Akt Powrót do Sabaody

Umiejętności

Marguerite wydaje się być utalentowanym krawcową, była w stanie całkowicie szczyć postrzępioną kamizelki i szorty Luffy'ego, a nawet dodała kwieciste wzory i koronkę, co skończyło się przerażaniem Luffy'iego go odzyskał ubranie.

Umie także pływać,co udowodnioniła, gdy uratowała Luffy od utonięcia. Inna sprawa to to, że Amazon Lily znajduje się na Calm Belt gdzie morze jest pełne Królów Mórz dlatego wokół wyspy jest ich dużo, a mimo to ona uratowała go.

Widzimy ją jak towarzyszyła Hancock na statku Piratek Kuja po dwóch latach od ataku Kumy na Archipelag Sabaody, wskazując na to że stała się na tyle silna, aby stać się częścią załogi, gdyż tylko najsilniejsze wojowniczki są przyjmowane na statek.

Broń

Snake Bow.png

Marguerite używa Wężowej Broni w formie łuku.

Tak jak w przypadku większości wojowniczek Kuja, Marguerite używa Wężowej Broni, czyli węża który może zmienić się w łuk, aby wystrzelić strzały w jej przeciwników. Ona nasyca Haki Uzbrojenia strzały, aby zwiększyć ich siłę niszczycielką, jest w tedy w stanie przebić się przez drzewa i skały z łatwością.

Haki

Główna strona: Haki
Strzały wzmocnione haki.png

Strzały Marguerite wzmocnione Haki.

Jak wszyscy członkowie plemienia Kuja, Marguerite ma przebudzone Haki. Może nasycić swoje strzały Busoshoku Haki, choć nie zdaje sobie sprawy z jego zastosowania jako skuteczna broń przeciwko Użytkownikom Diabelkiego Owocu. Używa go przeciwko każdemu przeciwnikowi. Po przeskoku, Marguerite stała się członkiem załogi Piratek Kuja, a zatem prawdopodobnie poprawiła swoje umiejętności w korzystaniu z Haki. Możliwe też, że przebudziła także Haki Obserwacji, ale nie pokazano jej w walce.

Różnice między anime, a mangą 

Wczesne One Piece

Early Marguerite.png

Wczesne pojawienie się Marguerite w One Piece Green.

One Piece Green: Secret Pieces ujawnił wczesną koncepcję Marguerite, która ma mieć moc Diabelskiego Owocu Zoan, w jej przypadku Neko Neko no Mi model czarnego kota (クロネコ, Kuroneko).

Ciekawostki

Nawigacja

Więcej z Fandomu

Losowa wiki