FANDOM

Manshelly to gnom, księżniczka Królestwa Tontatta i córka króla Gancho.

Wygląd

Manshelly ma bardzo długie (dłuższe od jej samej), falowane włosy. Nosi krótka, jasną sukienkę. Jest uważana, za bardzo piękną osobą, nawet przez Jorę.

Osobowość

Według Leo księżniczka jest kapryśna, złośliwa i porywcza. Mimo to jest przez wszystkie gnomy uwielbiana ze względu na swoją pozycję. Podobnie jak Boa Hancock, ma tendencję do wykorzystania swoich atrakcyjnych cech, aby uzyskać to, czego chce. Mansherry również podkochuje się w Leo, nazywa go rycerzem w lśniącej zbroi, a nawet zaczerwieniła się, kiedy ją złapał. Jednak to nie powstrzymuje jej gniewu ze względu na jego złośliwe komentarze. Leo powiedział Usoppowi, że księżniczka jest kapryśna, złośliwa i porywcza. Może się to jednak wiązać z faktem, że Leo źle odczytuje jej intencję: kiedy Manshelly prosi by wziął ją na barana lub uniósł w ramionach z powodu bólu nogi (gdyż chciał być blisko niego jeszcze przez chwilę) Leo nazwał to oznaką samolubstwa i powiedział by się po prostu uleczyła. Kabu stwierdził natomiast, że to Leo jest tępy gdyż księżniczka jest miła dla wszystkich z wyjątkiem Leo z określonego powodu. Może to oznaczać, że opis osobowości Manshelly przez Leo był stronniczy i przesadzony.

Historia

Księżniczka za czasów króla Riku najprawdopodobniej prowadziła normalne życie na Green Bit. Jednak kiedy władze przejął Doflamingo została wraz z 500 innymi gnomami porwana i zmuszona do niewolniczej pracy w Fabryce SMILE, gdzie przebywa do tej pory.

Fabuła

Saga Piracki Sojusz

Akt Dressrosa

Ebyw4x.jpg

Manshelly uderza Leo

Manshelly zostaje wspomniana po raz pierwszy, kiedy gnomy mówią, że znajduje się w Fabryce pod Koloseum. Widzimy, jak Piraci Donquixote wmawiają zmuszonym do niewolniczej pracy gnomom, że księżniczka jest chora i robią wszystko, żeby ją uleczyć.

Później, podczas buntu gnomów, okazuje się, że Manshelly wcale nie znajduje się w fabryce, tylko w pałacu. Krzyczy, aby Leo ją uratował. Kiedy Sugar ponownie straciła przytomność Jora próbowała ją zmusić, aby uzdrowiła ją za pomocą zdolności swojego owocu. Szybko dowiedziała się, że potrafi uzdrawiać ludzi za pomocą łez. Została jednak uratowana przez gnomy, na czele z Leo, a Jora została pokonana. Księżniczka wyznała Leo, że się bardzo bała, jednak uderzyła go z powodu jego sprośnego komentarza.

Moc i Umiejętności

Podejrzewamy, że Manshelly jak reszta gnomów jest niezwykle szybka. Ponadto jako księżniczka jest po królu Gancho najważniejszą osobą w swoim królestwie, więcej może w pewnym sensie sprawować władze nad innymi gnomami.

Diableski Owoc

Główna strona: Chiyu Chiyu no Mi

Manshelly zjadła Chiyu Chiyu no Mi, czyli diabelski owoc typu Paramecia. Owoc pozwala leczyć nawet ciężkie rany. Użytkownik na początku wydziela ze swojego organizm substancje ciekłe (do tej pory były pokazane łzy, ale zakładamy, że mogą być również inne substancje). Osoba, której dotknie substancja zostaje praktycznie natychmiastowo uleczona.

Nawigacja

Więcej z Fandomu

Losowa wiki