FANDOM

175px-Ohara_Poneglyph.png

Została zbudowana przez użytkowników tej Wiki. Zobacz Manjaro na tej Wiki i jej historię edycji użytkowników.

Manjaro[1] - to członek Fałszywych Piratów Słomianego Kapelusza który podszywał się pod Roronoa Zoro.

Wygląd

Manjaro jest mężczyzną w średnim wieku, o pyzatej twarzy, grubych brwiach i wargach. Jego fryzura, kolczyki i zwykła noszona koszulka są podobne do tych jakie nosi prawdziwy Zoro. Jednak na tym kończą się podobieństwa do oryginału. Poza tym nosi metalowy ćwiekowany pas, spodenki z numerem "34" oraz białe buty.

Osobowość

Manjaro pozostaje w przyjaznych relacjach z Fałszywym Sanjim w przeciwieństwie do prawdziwego Zoro. Wydaje się również lojalny wobec Fałszywego Luffy'ego i zgadza się zapomnieć o Fałszywej Robin zgodnie z rozkazem kapitana. Jak dotąd ze wszystkich Fałszywych Słomianych Kapeluszy, Fałszywy Zoro (razem z Fałszywym Sanjim) okazał się jednym z najbardziej inteligentnych członków załogi. Rozpoznając prawdziwego Choppera oraz znając powiązanie Luffy'ego (w przebraniu) z prawdziwymi Słomianymi Kapeluszami i wabiąc go do Fałszywych Słomianych bez wzbudzania podejrzeń.[2] Gdy prawda wychodzi na jaw Manjaro okazał się bardzo tchórzliwy błagając Caribou o litość.

Fabuła

Saga Wyspa Ryboludzi

Akt Powrót do Sabaody

Manjaro widzimy po raz pierwszy w towarzystwie fałszywych odpowiedników Sanji'ego, Robin i Choppera. Gdy ich czwórka zobaczyła prawdziwego Choppera, założyli że musiał zostać w tyle, gdy Piraci Słomianego Kapelusza zniknęli dwa lata temu. Uzurpatorzy obmyślili plan schwytania Choppera i odrzucenia fałszywki w celu zachowania większego realizmu swojej załogi. Nieco później Fałszywi Robin i Chopper zostają porwani przez nieznanego mężczyznę. W tym czasie Manjaro i Fałszywy Sanji prowadzą Choppera (który uwierzył, że oszuści są prawdziwi) do swojego kapitana. Black nakazał załodze porzucić Robin co ostatecznie spłoszyło Choppera. Po stwierdzeniu że jednak był to prawdziwy Chopper, Black nakazuje Manjaro i Sanji'emu jego schwytanie.

Fake Straw Hats Begging.png

Manjaro wraz z pozostałymi Fałszywymi Słomkowymi błaga o życie.

Podróbom nie udaje się odnaleźć prawdziwego Choppera, spotykają natomiast prawdziwego Luffy'ego przebranego w płaszcz i wąsy. Choć obaj podejrzewają go o związek z prawdziwymi słomianymi kapeluszami, ostatecznie nie uznają go za prawdziwego Słomianego kapelusza i prowadzą go do swojego szefa. Luffy natomiast wierzy że oszuści to prawdziwi Zoro oraz Sanji.

Wkrótce po powrocie do zgromadzenia, Marynarka w towarzystwie Sentomaru i dwóch jednostek Pacifistów atakują. Sentomaru łatwo pokonuje Fałśzywego Luffy'ego po czym PX-5 obwieszcza zgromadzonym, że ich szefem był Demaro Black - niskiej klasy pirat o nagrodzie w wysokości Bsymbol.gif26.000.000. Widząc wściekłość zwerbowanych rekrutów Manjaro wraz z pozostałymi fałszywkami ucieka ze strachu przed zabicie. Gdy Luffy zostaje zmuszony do ujawnienia swojej tożsamości poprzez skanowanie PX-5. Manjaro, Drip i Fałszywi Sogeking wraz z pozostałymi ludźmi są zaskoczeni i zszokowani.[3]

Manjaro wraz z pozostałymi Fałszywymi Piratami Słomianego Kapelusza (nie licząc Blacka, Cocoi i Fałszywego Choppera) udaje się uciec z pola bitwy jednak zostają schwytani przez Caribou i Coribou. Oszuści błagają napastników o litość, kiedy Caribou zamierza pogrzebać ich żywcem.[4]

Gdy Caribou wraz z załogą postanawiają tym razem zapolować na prawdziwych Słomianych Kapeluszy, los Manjaro pozostaje nieznany.

Moce i Umiejętności

Podobnie do Zoro, Manjaro nosi trzy miecze, aby naśladować styl Santoryu. Z tą różnicą, że stosuje on zwykłe szable zamiast trzech katan. Poza tym wydaje się mieć słabą kondycje męcząc się stosunkowo szybko podczas biegu. Typowo dla oszusta Manjaro nie wykazuje żadnych umiejętności w walce bronią, a same miecze noszone są tylko na pokaz. Do tej pory nie użył mieczy ani razu dodatkowo łatwo padając na kolana przed piratami Caribou.

Pozostałe Wystąpienia

Manjaro Mounblutain Premiere Show.png

Manjaro i Mounblutain pojawiają się podczas show.

Przypisy

  1. One Piece Blue Deep: Characters World (str. 108), Imię Manjaro.
  2. One Piece Manga i Anime — Tom 61 Rozdział 598 i Odcinek 518, Manjaro i Drip wydają się być ciut bardziej inteligentni od swojego kapitana i kolegów z załogi.
  3. One Piece Manga i Anime — Tom 61 Rozdział 601 i Odcinek 521, Sentomaru pokonuje Blacka i ujawnia przekręt jego załogi.
  4. One Piece Manga i Anime — Tom 61 Rozdział 603 i Odcinek 523, Dalszy los Manjaro i jego kolegów z załogi.

Nawigacja

Więcej z Fandomu

Losowa wiki