Fandom

One Piece Wiki

Mane Mane no Mi

2289stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze2 Udostępnij
175px-Luffychibi.png

Mane Mane no Mi jest to Diabelski owoc typu Paramecia. Pozwala on kopiować czyjś wygląd dotykając go, a następnie zamienić się w tą osobę. Został zjedzony przez Benthama, znanego lepiej jako Mr. 2 Bon Kurei.

Mocne i słabe strony

Bentham może przybrać wygląd każdej osoby której dotknął swoją prawą ręką. Możliwe jest także skopiowanie siły, zdolności oraz słabości osoby, którą właśnie udaje. Bon Kurei pamięta dane o każdej postaci, którą kiedykolwiek skopiował, niewiadome jednak czy to wynik mocy owocu czy jego własna naturalna umiejętność. Podczas udawania nie może korzystać z Okama Kenpo, ponieważ potrzebuje do tego silnego, gibkiego i w miarę wytrenowanego ciała. Posiada także wszelkie słabości każdego Diabelskiego Owocu.

Zastosowanie

Bon Kurei używał mocy swojego owocu aby udawać króla i wywołać wojnę domową w Alabaście, starał się też złapać Nami udając Usopp'a, w pewien sposób moc owocu pomagała mu w walce z Sanji'm. Użytkownik owocu Mane Mane no Mi staje się idealnym szpiegiem, a także figurantem. Umiejętnie wykorzystany jest skrajnie niebezpieczny, mimo że nie posiada siły ofensywnej.

Techniki

Tylko w Anime

  • Gomu Gomu no Okama Pistol (ゴムゴムのオカマ銃(ピストル)
  • Gomu Gomu no Okama Gatling (ゴムゴムのオカマ銃乱打(ガトリング)
  • Gomu Gomu no Okama Ogama (ゴムゴムのオカマ大鎌)

Ciekawostki

  • Owoc daje siłę, jaką ma osoba dotknięta, lecz nie zostało powiedziane, czy siła wzrośnie, gdy osoba dotknięta w przeszłości stanie się silniejsza.
  • Pomimo podwójnego spotkania ze Słomianymi, Bon Kurei nie zdołał dotknąć Sanji'ego. Po raz pierwszy Sanji był w kuchni, a za drugim razem, nie miał ku temu okazji po porażce z nim.
  • Moc owocu współgra z tym, że Bentham jest Okamą; może zmieniać się w kogo chce, niezależnie od płci.

Nawigacja

Więcej z Fandomu

Losowa wiki