FANDOM

Podporucznik Makkou to jeden z ważniejszych członków oddziału Hiny. Był on na jednym ze statków wysłanych do ataku na załogę Słomkowego Kapelusza na Alabaście.

Wygląd

Makko Youth

Makkou jako młody marynarz.

Makkou nosi bardzo krótko ostrzyżone włosy. Delikatnie łysieje on na czole i tworzy to u niego niewielkie zakola. Nad jego prawym okiem znajduje się podłużna blizna, która ciągnie się mniej więcej do środka czoła. Jego groźny wyraz twarzy potęgują ostro zakrzywione brwi, strzałkowaty nos oraz szeroko otwarte usta. Podporucznik ma długie uszy, rzadko rozstawione rzęsy i nieco zmarszczek, zarówno pod oczami jak i na czole.

Makkou zarzuca na ramiona biały płaszcz, który posiada wysoki kołnierz, z dwoma paskami. Prawdopodobnie również zakłada koszulę.

Osobowość

Jest zdecydowanym dowódcą. Jeżeli wymaga tego sytuacja, stara się przywołać swoich podwładnych do porządku. Jednak gdy wszystko wymyka się spod kontroli, wykazuje pewne oznaki niepewności (np. pot, zdenerwowanie na twarzy).

Fabuła

Saga Alabasta

Akt Alabasta

Gdy Załoga Słomkowego Kapelusza toczyła walkę ze statkami Marynarki nieopodal Alabasty, byliśmy świadkami debiutu Makkou. Podporucznik pojawia się w momencie, gdy mimo przewagi liczebnej marynarze dostają lanie od Luffy’ego, Sanji’ego i Zoro. Makkou krzyczy do swoich podwładnych aby wzięli się w garść. Według niego piraci mają ledwie jeden statek i podporucznik nie może zrozumieć, dlaczego piraci nie zostali jeszcze pokonani przez Marynarkę. Na pytanie Makkou: „Co wy wszyscy robicie!?”, jeden z marynarzy odpowiedział przełożonemu z szacunkiem (użył formy Sir), że piraci są po prostu za silni i nawet armaty są bezużyteczne w starciu z ich potęgą. Rozjuszony Luffy zaś odkrzyknął, aby wszyscy marynarze wreszcie się odczepili i przepadli na dobre.

Oddziały pod dowództwem Makkou musiały zostać unicestwione, bo niedługo później widzimy Going Merry na wschodnim wybrzeżu i nie jest ona atakowana przez Marynarkę. Słomiani mają się dobrze i zastanawiają się czy Vivi zjawi się aby ich pożegnać lub dołączyć do załogi.

Umiejętności i moce

Nie mieliśmy okazji obserwować, żadnego starcia z udziałem podporucznika. Nie możemy powiedzieć nic o jego umiejętnościach. Sądząc po randze i aparycji można stwierdzić, że jego siła jest wystarczająca, by sprostać pozycji, którą zajmuje w Marynarce.

Ciekawostki

Nawigacja

Nami Steals Alvida's Treasure

Oryginalny tekst znajduje się na stronie:
http://www.onepiece.com.pl/readarticle.php?article_id=469
Twórcą tego artykułu jest użytkownik: Silnikov a korekterem jest Brena