FANDOM

Makino jest oberżystką z rodzinnego miejsca Luffy'ego, wioski Foosha.

Wygląd

Makino jest młodą kobietą o brązowych oczach i czarnych włosach (ciemnozielonych w animacji), które sięgają jej ponad ramiona. Gdy pojawiła się po raz pierwszy, dziesięć lat przed obecnymi wydarzeniami, miała na sobie żółtą bandanę, pomarańczową bluzę z czarnymi rękawami, jasnoniebieską sukienkę i pomarańczowe buty z białymi podeszwami. Chociaż jej ubrania i wygląd zmieniały się przez ten czas, wciąż wyglądają podobnie jak za pierwszy razem. Gdy poznała Ace'a miała na sobie białą bluzę bez rękawów, a pod nią różową koszulkę w paski.

Dwadzieścia dwa lata temu jej wygląd był taki sam, prócz żółtej bandany, która zakrywała jej także czoło.

Charakter

Makino to bardzo miła kobieta i bliska przyjaciółka Shanksa, jego załogi oraz Luffy'ego. Makino wydaje się być ważną osobą w wiosce Fuusha.

Makino jest dla Luffy'ego jak starsza siostra albo przybrana matka. Wydaje się być też zadowolona z życia. Zawsze dawała młodemu Luffy'emu jeść na "konto skarbu", choć prawdopodobnie nie wierzyła, że Luffy będzie miał, aż takie skarby. Ze wszystkich mieszkańców wioski to ona najbardziej docenia osiągnięcia Piratów Słomianego Kapelusza.

Historia i fabuła

Spór z Higumą

Makino pierwszy pojawiła się w obsługując Luffy'ego, Shanksa i jego załogę w swoim barze. Gdy bandyci Higumy zabrali Luffy'ego, Makino po pobiegła szukać burmistrza. Wtedy obaj jako jedyni stawili opór Higumie.

Poznanie Ace'a

Ace Annoyed at Makino

Ace denerwuje się przez rozbawienie Makino

Kiedy młodzi Ace i Luffy byli pod opieką Curly Dadan, Makino przynosiła młodym braciom nowe ubrania. W trakcie doprowadzania sake do kryjówki bandytów, Ace prosi ją w niewłaściwy sposób o spotkanie z Shanksem, ponieważ wiele o nim słyszał od Luffy'ego. Wtedy Makino kładzie głowę na swoje ręce i spojrzała na niego ujmująco, przez co Ace się zarumienił. Makino się roześmiała i zaczęła Ace'owi odpowiadać na jego pytania.

Wypłynięcie Ace'a i Luffy'ego

Makino and Woop Slap at Luffy's Departure

Mieszkańcy wioski obserwują odpłynięcie Luffy'ego.

Makino i inni mieszkańcy wioski obserwowali Ace'a odpływającego ze Wzgórza Corvo. Trzy lata później wioska obserwowała odpłynięcie Luffy'ego. Makino stwierdziła, że będzie tęsknić za chłopcem. Później ją widzimy z pierwszym listem gończym za Luffy'm.

Nowe nagrody za Słomianych

Widzimy Makino, gdy Załoga Słomianego Kapelusza staje się sławna na świat po Incydencie Enies Lobby, a nagroda za Luffy'ego wzrasta do 300 milionów beli. Kiedy burmistrz krytykuje postępowanie Luffy'ego, Makino uważa, że zwierzątko Luffy'ego jest słodkie, a jego przyjaciele wydają się być szczęśliwi.

Śmierć Ace'a

Makino Protects Garp

Makino broni Garpa przed Dadan

Po wojnie Białobrodego, Monkey D. Garp wrócił do wioski Fuusha, by założyć tu centralę Marynarki. Dadan krytykuje działanie Garpa w czasie wojny i atakuje go, a Makino staje w jego obronie. Mówi, że Garp również cierpi po śmierci Ace'a bardziej niż inni. Wtedy Dadan warknęła, że to Luffy cierpi najbardziej. To wywołało wspomnienia Makino o Luffy'm i Ace'sie i doprowadziło ją do płaczu.

Powrót Słomianych

Podczas timeskipu Makino urodziła dziecko. Gdy Słomiani wracają na morze, widzimy Makino w wiosce Fuusha trzymającą swoje dziecko, kiedy wszyscy mieszkańcy cieszą się z powrotu Luffy'ego do akcji.

Ciekawostki

  • Wielu fanów uważa, że Makino jest matką Luffy'ego
  • Nie wiadomo kto jest ojcem dziecka Makino. Oda uważa, że "to tamta osoba".
  • W piątym rankingu popularności zajęła 76 miejsce.

Nawigacja