175px-Luffychibi.png
Dlaczego się skurczyłeś?!

Ten artykuł wymaga poszerzenia.

W tym artykule czegoś brakuje, jest zbyt krótki. Jeśli możesz – rozbuduj go! Podczas edycji trzymaj się zasad polityki

Mag-Magmowoc to Diabelski Owoc typu Logia pozwalający władającemu na tworzenie, kontrolowanie i przemianę w magmę zgodnie z własną wolą. Owoc sprawia, że władający staje się Człowiekiem-Magmą (マグマ人間 Maguma Ningen). Został zjedzony przez admirała Marynarki Wojennej Sakazukiego.

Moc owocu została pokazana podczas wojny na Marineford, ale sam owoc nazwany został dopiero w SBS w 62. tomie.

Etymologia

  • Magu pochodzi od maguma, japońską wymowę słowa "magma".
  • W tłumaczeniu Viz Manga owoc nazwany jest Mag-Mag Fruit.

Mocne i słabe strony

Główną mocą tego Diabelskiego Owocu jest produkcja magmy, kontrola nad magmą oraz zamienieniem się w magmę. Intensywne ciepło która wydobywa się z ciała może w kilka chwil zmienić duży lodowiec w parę, a morską wodę zagotować. Ta moc może działać nawet przez Dziesięć Dni walki i to na takim poziomie, aby na stałe zmienić pogodę połowy wyspy Punk Hazard w płonące piekło.

Jako że ten Owoc jest typu Logia, oznacza to, że jego użytkownik jest odporny na ataki fizyczne, które przechodzą przez niego bez obrażeń. Nie działa to jednak w przypadku, gdy ktoś używa Busoshoku Haki, Kairoseki, ataku z zaskoczenia (zakładając że nie jest przeszkolony do przekształcenia poprzez odruch) i jego elementarnej słabości (jeśli ma ale jeszcze nie została ujawniona). Najwyraźniej Akainu doskonale zdaje sobie sprawę z Haki i znalazł jakiś sposób, aby uniknąć ataków z nią związanych, np. podczas walki z Marco i Vista, gdy przecięli mu kark za pomocą Haki, Akainu jedynie odczuł pewny dyskomfort podczas ataku na niego. Osoba atakująca użytkownika tego owocu, może zostać poparzona, gdy go dotknie, a różne rodzaje broni np. miecze zostaną stopione poprzez kontakt z magmą.

Jego zdolność magmy jest naturalnie z wyższego rzędu niż umiejętności władania ogień Ace'a, co pozwoliło Admirałowi na pokonanie młodego pirata, posiadającego moc ognia, poprzez zneutralizować jego niematerialność i spaleniu go. Owoc Akainu jest wystarczająco silny aby pokonać takich ludzi jak Emporio Ivankov czy Jinbe przy minimalnym wysiłku.

Oprócz standardowych słabości Diabelskich Owoców moce Akainu nie wydają się mieć innych słabych punktów. Warto jednak wspomnieć, że pomimo, iż Magu Magu no Mi był w stanie pokonać moc Diabelskiego Owocu Ace, to nie był wcale skuteczny przeciwko Mitycznemu Zoanowi Feniksa Marco.

Zastosowanie

Techniki

Ciekawostki

  • Nazwa Diabelskiego Owocu Akainu no została ujawniona dopiero w 62 tomie SBS, mimo że Sakazuki używał go wcześniej podczas wojny na Marineford.
  • W One Piece: Unlimited World Red, jeśli Sakazuki uderzy lodową ścianę, ta ugasi go, tymczasowo go unieruchamiając. Jednak jest to niekanoniczne, ponieważ nie pojawiło się jeszcze w serii.

Nawigacja