FANDOM

175px-Luffychibi.png

Magellan (マゼラン Mazeran) jest obecnie zastępcą naczelnika w Impel Down, czyli najbardziej strzeżonym więzieniu Marynarki, przed ucieczką 241 więźniów którą zainicjował Monkey D. Luffy był głównym Naczelnikiem owego więzienia. Magellan posiada zdolności Doku Doku no Mi.

Wygląd

Magellan jest dużym mężczyzną, około trzy razy większy od przeciętnego człowieka. Ma twarz przypominającą Mandrill, z bardzo ostrymi zębami i gęsta brodą. Jego palce przypominają palce Blue Gorillas. Na plecach nosi skrzydła nietoperza a na głowie rogi. Pod tymi rogami, ma krótkie czarne włosy w stylu twintail. Ogólnie, Magellan przypomina diabła. Podczas gdy większość strażników nosi, Magellan nosi czarny garnitur z czerwoną koszulką. Na prawym ramieniu jest kawałek liny. Nosi to, co wydaje się być standardem dla pracowników Impel Down.

20 lat temu gdy Magellan był jeszcze vice-szefem miał taki sam strój co dzisiaj lecz zamiast czerwonej koszuli miał zieloną oraz zamiast czarnego garnitura miał kremowy.

Po timeskipe, Magellan wciąż nosi ten sam strój jak dwa lata temu. Zdobył blizny na lewej stronie twarzy, które obejmują policzek i oko. Ponadto, jego lewe skrzydło, oraz lewy róg są złamane i zostały naprawione blachą.

Kiedy był małym dzieckiem, był pulchny i jego rogi były znacznie mniejsze. Miał owłosione ramiona i jego paznokcie były pomalowane na czarno. Miał lekką koszulę z długim rękawem na której widniał trzygłowy smok jest to najprawdopodobniej odniesienie do jego techniki Diabelskiego Owocu Doku Doku no Mi Hydra. Nosił jasne szorty i czarne buty.

Gdy używa Mocy Owocu najczęściej jego ciało zalewane jest fioletową trucizną spływającą po nim.

Charakter

Największym dziwactwem Magellana jest jego ciężka biegunka spowodowana częstym spożywaniem zatrutej żywności. W rezultacie, spędza około dziesięć godzin dziennie w łazience i osiem godzin na sen. Wciąż domaga się zatrutego jedzenia. Magellan ma agorafobię cieszą go ciemna małe pomieszczenia. Mimo, że wykonuje pracuje tylko 4 godziny jako strażnik w Impel Down, wciąż bierze swoją rolę bardzo poważnie i nie toleruje złego zachowania więźniów. Nie zawaha się przepłukać delikwenta hydrą gdy ten będzie się źle zachowywał lub obrażał go.

Magellan ma wielką dumę w utrzymaniu reputacji Impel Down, i poczuł się osobiście urażony, gdy Monkey D. Luffy, jako pierwszy od 20 lat wdarł się do wiezienia, pierwszym był Shiki.

Nawet gdy był ciężko ranny Magellan chciał wziąć odpowiedzialność za poziom 6. Duma Magellana z Impel Down doprowadziło go do odrzucenia pomocy marines i innych postronnych, a zamiast tego podjął ryzyko i uwolnił Shiliewa do pomocy, decyzja ta okazała się kolosalnym błędem. Magellana bawi duszenie oraz otrucie więźniów lecz ten mówi, że nie robi tego dla zabawy i nie bawi się swoimi przeciwnikami.

Magellan nie toleruje nadużywania władzy swoich pracowników, oddalił Shiliewa za to, że zabijał więźniów.

Relacje

Historia

Fabuła

Umiejętności i moce

Diabelski Owoc

Główna strona: Doku Doku no Mi

Bronie

Walki

Nawigacja

Więcej z Fandomu

Losowa wiki