Fandom

One Piece Wiki

Lucy kontra Spartan

2290stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

"Lucy" (Monkey D. Luffy) kontra Spartan jest to potyczka między kapitanem Piraci Słomianego Kapelusza Monkey'em D. Luffy'm w ukryciu jako "Lucy", a 51-krotnym zwycięzcą comiesięcznego turnieju z Koloseum Corrida Spartanem.

Prolog

Spartan i Lucy anime.png

Spartan staje przed Luffy'm.

Luffy dowiedział się, że Mera Mera no Mi, którego moc miał Portgas D. Ace, odrodził się i był nagrodą dla zwycięzcy turnieju. On i Franky poszli więc do Koloseum Corrida, by go zdobyć. Luffy przedstawił się jako "Lucy". Luffy był zafascynowany miejscem i gladiatorami. Spartan zauważył "Lucy'ego". Zauważył, że broda chłopaka jest sztuczna i powiedział, że to nie jest miejsce dla dzieci tylko dla prawdziwych wojowników.

Walka

Sklepany Spartan anime.png

Spartan pokonany.

Spartan zdenerwował się na Lucy'ego. Chciał go zaatakować pięścią, ale Luffy zrobił prosty unik z użyciem Kenbunshoku Haki, po czym złapał jego rękę i rzucił go na podłogę.

Następstwa

Luffy z radością na ustach powiedział, że ich też miło poznać. Wszyscy byli zaskoczeni dokonaniem nowego zawodnika "Lucy'ego". Były hipotezy, że Spartan się tylko wywrócił, jednak sam gladiator był wgnieciony w ziemię. Luffy zastanawiał się gdzie iść. Kiedy już miał zostać zdyskwalifikowany i został oskarżony przez organizatorów o atakowanie innych przed oficjalną walką, w jego obronie stanęli między innymi członkowie rodziny Chinjiao. Po przepytaniu innych, organizatorzy uzyskali potwierdzenie, że to Spartan zaczął bójkę. Zdecydowali o dyskwalifikacji Spartana, zaś Lucy został oczyszczony z zarzutów i mógł dalej uczestniczyć w turnieju. Gladiatorem, którego najbliżej trzymał się Luffy, był Cavendish. Dodatkowo Słomiany spotkał Bellamy'ego, który podczas przeskoku odwiedził Skypieę, gdzie stracił wielu ludzi.

Po walce "Lucy'ego" ze Spartanem zaczął się etap Battle Royale. Pierwszy był blok A, w którym zwyciężył Jesus Burgess. W bloku B pojawili się między innymi: Bellamy, Bartolomeo i Hack.

Nawigacja

Więcej z Fandomu

Losowa wiki