FANDOM

Lucky Roo jest jednym z głównych członków Piratów Czerwonowłosego.

Wygląd

Lucky Roo ma okrągły kształt ciała, najczęściej widzimy go z kawałkiem mięsa w dłoni. Jest pulchny lecz ma chude nogi ubrany jest w okulary koloru czerwonego oraz żółtego. Nosi czerwoną koszulę w paski (manga) natomiast w anime zieloną w białe paski. Na głowie nosi tego samego koloru co koszula bandanę, spodnie ma koloru białego sięgające poniżej kolan. Pas przepasany jest czerwoną chustą (manga) natomiast w anime jest koloru niebieskiego. Buty są czerwone z domieszką barwy białej. Niekiedy Lucky Roo nosi żółty płaszcz na ramionach przypominający pelerynę kołnierz jest zrobiony z futra. Pirat jest zawsze uśmiechnięty niezależnie od sytuacji.

Osobowość

Lucky Roo wydaje się być bardzo szczęśliwym piratem kochającym swój zawód. Prawdopodobnie jest on bardzo bardzo ważnym członkiem załogi gdyż często kręci się wokół Shanksa. Roo wydaje się być jednym z najbardziej zaufanych członków załogi. Gdy po raz pierwszy widzimy go w akcji działa instynktownie i jest pierwszą osobą zabijającą kogoś na naszych oczach.

Sądząc po jego wyglądzie oraz zachowaniu można stwierdzić, że Roo ma bardzo duży apetyt.

Historia

Romance Dawn

Lucky Roo po raz pierwszy pojawił się w retrospekcjach z przeszłości Luffy'ego. Był członkiem załogi Czerwonowłosego Shanksa. Roo razem z załogą bawił się w barze i chwalił się jak to dobrze być piratem. Po incydencie w barze widzimy go po raz kolejny gdy zabija górskiego bandytę ponieważ ten groził, że zabije jego kapitana.

Fabuła

Saga East Blue

Akt Loguetwon

Dracule Mihawk przypływa do wyspy na której przebywają Piraci Czerwonowołosego i pokazuje list gończy Luffy'ego. Shanks postanawia opić to i bawić jeszcze przez długi czas proponując Mihawkowi trunek. W tym samym czasie Lucky Roo siedzi obok swojego kapitana zajadając się mięsem.

Saga Niebiańska Wyspa

Akt Jaya

Gdy, Rockstar powrócił od Białobrodego , Lucky Roo był widziany obok Shanksa i spytał Shanksa co zamierza zrobić po tym jak Białobrody rozpruł jego list.

Saga Water 7

Akt Po Enies Lobby

Lucky Roo przygląda się spotkaniu Shanksa i Białobrodego.

Saga Wojna Szczytów

Akt Marineford

Załoga Shanksa walczyła z Kaido więc możemy się domyślać, że Lucky Roo także brał udział w walce.

Gdy przybyli na Marineford Roo jak zwykle stał obok swojego kapitana i zajadał mięso, spytał się Shanksa czy nie chce spotkać Luffy'ego po raz pierwszy od dziesięciu lat.

Akt Po Wojnie

Lucky Roo był obecny na pogrzebie Ace i Białobrodego na nieznanej wyspie gdzieś w Nowym Świecie.

Moc i Umiejętności

Broń

Lucky Roo podczas Aktu Romance Dawn używał flintlocka by zabić górskiego bandytę grożącego jego kapitanowi.

Niewiele wiemy o umiejętnościach Roo jednak skoro należy on do załogi jednego z czterech Yonko musi być bardzo silny. Pomimo swojego pulchnego ciała był wstanie podkraść się do górskiego bandyty i zabić go.

Walki

  • Lucky Roo i Benn Beckman kontra Górscy Bandyci

Wczesne One Piece

Ciekawostki

  • Jego nazwa prawdopodobnie pochodzi od imienia Lucky Luck, fikcyjny kowboj (rewolwerowiec).
  • Kiedy po raz pierwszy widzimy Lucky Roo wydaje się być on mniejszy niż Shanks jednak kiedy widzimy go znowu na Marineford jest on wyższy od swego kapitana.
  • Lucky Roo jest pierwszą osobą ukazaną osobą w serii która pozbawia kogoś życia.

Nawigacja

Więcej z Fandomu

Losowa wiki