Fandom

One Piece Wiki

Lily Enstomach

2298stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Lily Estomach, znana również jako "Lily żarłok". Jest ona córką Panz Fry'a. Pokazana jest w Aktcie Ambicja Z. Występuje tylko w anime.

Wygląd

Lily jest gigantką o błękitnych oczach, ma zielone włosy związane w kucyk i mocno opaloną skórę. Nosi złote kolczyk, żółty gorset, a także czerwoną szarfę owiniętą wokół żółtych spodenek. Ma długie skarpetki, które sięgają po jej kolana i nosi brązowożółte buty. Kiedy jest gotowa do walki, nosi stereotypowy rogaty hełm Wikingów. Pomimo, że jest gigantką, przeważnie jest w swojej miniaturowej formie dzięki mocy diabelskiego owocu który zjadła.

Galeria

Mini Mini no Mi Infobox.png
Pomniejszona Lily.
Mini Mini no Mi Size.png
Naturalny rozmiar Lily.
Lily Enstomach Face Fault.png
Lily z powiększoną głową.
Lily Viking Helmet.png
Lily w hełmie Wikinga.

Osobowość

Lily jest bardzo żarłoczną gigantką, która podobnie jak jej ojciec, kradnie jedzenie innym ludziom. Bardzo kocha swojego ojca i wiedząc jakim jest świetnym kucharzem podróżuje z nim po Nowym Świecie.

Ma ona zwyczaj komicznie podchodzi do rzeczy, wtedy powiększa głowę, podobnie jak Keimi zmienia wyraz twarzy; gdy jest zbyt wstrząśnięta czymś. Zazwyczaj zwraca się do ludzi za pomocą przyrostka "-sa" zamiast "-san".

Umiejętności

Lily jest gigantką więc ma ogromną wytrzymałość jak i siłę fizyczną.

Diabelski Owoc

Główna strona: Mini Mini no Mi

Lily zjadła Mini Mini no Mi, i ma możliwość zmiany swojej wielkości do woli, od pięciu milimetrów do wielkości giganta. Ze względu na to że urodziła się olbrzymką, jej siła pozostaje bez zmian niezależnie od jej wielkości.

Broń

Lily Widelec.png

Widelec Lily.

Lily nosi ze sobą widelec, używa go jak trójzębu, który rośnie i kurczy się wraz z nią.

Nawigacja

Więcej z Fandomu

Losowa wiki