FANDOM

175px-Luffychibi.png

Largo to niekanoniczny kapitan załogi Amigo. Dostał propozycję zostania dowódcą 51. oddziału załogi Shikiego, lecz najpierw musiał spełnić pewne warunki.

Wygląd

Largo's Face Close Up

Zbliżenie na twarz Largo.

Largo jest wysokim mężczyzną, który przypomina stereotypowego Meksykanina. Ma brązowe włosy i cienki wąsik. Podbródek i nos są dosyć długie. Jest najczęściej widziany z sennym wyrazem twarzy i po jednym okrągłym, jasnozielonym kolczyku w każdym uchu. Nosi fioletowe poncho z kolorowymi wzorami na końcu i sombrero z bardzo szerokim rondem. Ma przy sobie gitarę, która najczęściej znajduje się w jego dłoniach lub zwisa na pasku, na plecach. W zasadzie wyglądem przypomina mariachiego.

Osobowość

Largo Playing Guitar

Largo grający na gitarze.

Largo jest stereotypowym Meksykaninem, który narzeka grając na gitarze. Często wykorzystuje podczas mówienia hiszpańskie terminy takie jak: "amor" (po hiszpańsku, portugalsku i katalońsku oznacza "miłość") i "señor" (po hiszp. "Pan") do mężczyzn i "señorita" (po hiszp. "Pani") do kobiet.

Podobnie jak wielu innych bohaterów Largo ma swój unikalny, niepowtarzalny i oczywiście nieco dziwny śmiech, shik-shik-shik, który brzmi prawie jak szloch.

Relacje

Załoga

Sojusznicy

Shiki

Wrogowie

Piraci Słomkowego Kapelusza

Fabuła

Umiejętności

Diabelski Owoc

Główna strona: Sieć-Sieciowoc
Largo Demonstrating Power

Largo prezentuje moc swojego Diabelskiego Owocu.

Ciekawostki

Referencje