FANDOM

175px-TS_construct.png

Ktoś właśnie przeprowadza gruntowną edycję tego artykułu.

Aby zapobiec konfliktom edycji inni użytkownicy proszeni są o niedokonywanie w nim zmian do czasu usunięcia tego komunikatu lub skontaktowanie się z administratorem lub z użytkownikiem o nicku nightwish34.

Largo jest postacią występującą tylko w anime. Kapitan Piratów Amigo. Zaproponowano mu, aby stał się liderem 51. Dywizji Piratów Shiki'ego.

Wygląd

Largo's Face Close Up.png

Zbliżenie na twarz Largo.

Largo jest wysokim mężczyzną, który przypomina stereotypowego meksykanina. Ma brązowe włosy i cienki wąsik. Podbródek i nos są dosyć długie. Jest najczęściej widziany z sennym wyrazem twarzy i po jednym okrągłym, jasnozielonym kolczyku w każdym uchu. Nosi fioletowe poncho z kolorowymi wzorami na końcu i sombrero z bardzo szerokim rondem. Ma przy sobie gitarę, która najczęściej znajduje się w jego dłoniach lub zwisa na pasku, na plecach. W zasadzie wyglądem przypomina mariachiego.

Osobowość

Largo jest stereotypowym Meksykaninem, który narzeka grając

Largo Playing Guitar.png

Largo grający na gitarze.

na gitarze. Często wykorzystuje podczas mówienia hiszpańskie terminy takie jak: "amor" (po hiszpańsku, portugalsku i katalońsku oznacza "miłość") i "señor" (po hiszp. "Pan") do mężczyzn i "señorita" (po hiszp. "Pani") do kobiet.

Podobnie jak wielu innych bohaterów Largo ma swój unikalny, niepowtarzalny i oczywiście nieco dziwny śmiech, shik-shik-shik, który brzmi prawie jak szloch.

Relacje

Załoga

Sojusznicy

Shiki

Wrogowie

Piraci Słomianego Kapelusza

Fabuła

Umiejętności

Diabelski Owoc

Główna strona: Ami Ami no Mi

Ciekawostki

Referencje

Nawigacja

Więcej z Fandomu

Losowa wiki