Fandom

One Piece Wiki

Laffitte

2285stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
175px-Luffychibi.png

Laffitte jest nawigatorem należącym do piratów Czarnobrodego. Pochodzi z West Blue.

Wygląd

Lafitte jest wysokim i chudym mężczyzną, wydaje się też być dosyć młody, aczkolwiek jego wiek nie jest znany. Ma cienkie czarne włosy, które opadają mu z tyłu głowy prawie do końca szyi i czarne oczy, jest blady. Jego szerokie i wąskie usta pomalowane są na fioletowo. Nawigator zazwyczaj ubrany jest w elegancki czarny kapelusz, białą koszulę w żółte znaczki z dużym dekoltem, fioletowe spodnie na szelkach i czarne wizytowe buty. W uszach ma duże złote kolczyki. Lafitte często ma przy sobie także ciemnoróżową laskę. Podczas używania mocy owocu z jego pleców wyrastają duże białe skrzydła. 

Osobowość

Lafitte jest bardzo spokojny i opanowany. Szeroki uśmiech zdaje się nie schodzić z jego twarzy. Nigdy nie okazuje większych emocji, jak gniew, czy też strach. Jego przeszłość może wskazywać, że jest osobą okrutną, ale póki co w trakcie fabuły nie dopuścił się żadnego sadystycznego czynu. Nawigatora cechuje także spora odwaga, o której świadczy chociażby fakt, że bez żadnych zachamowań wtrącił się do spotkania Shichibukai.

Historia

Z historii Laffite'a wiemy głównie tyle, że był niegdyś policjanetem-najemnikiem na West Blue. Jego okrutne praktyki sprawiły jednak, że stracił pracę. Nie mając co ze sobą zrobić rozpoczął życie pirata. W obecnie jeszcze nieznanych okolicznościach dołączył do załogi Czarnobrodego. Przed rozpoczęciem fabuły wraz z załogą najechał wyspę Drum, co doprowadziło do uczieczki jej władcy, Wapola. Nie wiemy, kiedy Lafitte posiadł moc owocu i czy było to jeszcze przed dołączeniem do Czarnobrodego. 

Fabuła

Saga Niebiańska Wyspa

Akt Jaya

Laffitte meeting Mariejoa.png

Laffitte pojawia się w Mariejois

Laffitte po raz pierwszy pojawił się na zebraniu pomiędzy Shichibukai oraz wysokiej rangi Marynarzami w Mariejois. Pojawił się w połowie zebrania i nie był zaproszoną osobą wszedł na zebranie nie zauważony co było bardzo imponujące w końcu na zebraniu znajdowali się Schichibukai oraz doświadczeni Marynarze. Zebranie miało na celu ustalenie nowego Schichibukai który miał zająć miejsce Crocodile. Laffitte zaproponował swojego kapitana Czarnobrodego.

Saga Water 7

Akt Po Enies Lobby

Laffitte wraz z piratami Czarnobrodego pojawili się na wyspie Banaro którą splądrowali i przegonili lub zabili
280-La Habilidad Mas Maligna.mkv 000263012.jpg

Laffitte na Banario

mieszkańców tej wyspy. Portagas D Ace w końcu dogonił Teacha, akcja działa się trzy dni przed tym jak Piraci Słomianego Kapelusza dostali nowe listy gończe. Laffitte w przeciwieństwie do innych członków załogi nic nie robił, robił za osobę postronną, nie atakował Ace w przeciwieństwie do Burgessa oraz Van Augura.

Saga Wojna Szczytów

Akt Impel Down

Laffitte wraz z resztą piratów Czarnobrodego pojawili się w Impel Down podczas zamieszek na poziomie 4. Po spotkaniu piratów Czarnobrodego z Magellanem i wymianie kilku słów pomiędzy Czarnobrodym a Magellanem, Laffitte jak i reszta załogi zostali otruci przez Magellana. Później cała załoga zostaje uratowana przez byłego strażnika Shiliewa który podał im antidotum a następnie dołączył do załogi Czarnobrodego.

Akt Marineford

NuovaCiurmaBarbanera.png

Piraci Czarnobrodego przybywają na Marineford

Laffitte i załoga Czarnobrodego pojawiają się na platformie egzekucyjnej i oglądają wydarzenia, które rozwijają się na polu bitwy. On jak i cała załoga chcieli być świadkami śmierci Ace. Czarnobrody wykrzykną, że jest szczęśliwy, że wreszcie przyszedł na to czas. Objawił Sengoku, że Laffitte zahipnotyzował Marynarzy w sterowni, aby otworzyli bramy sprawiedliwości dla każdego statku, który zbliża się, co pomogło Luffy'emu oraz uciekinierom Impel Down dostać się na Marineford. Potem Laffitte dołączył do załogi Czarnobrodego i strzelał do Białobrodego z pistoletu. Po tym jak Białobrody zmarł Laffitte pomaga przykryć jego ciało ciemną płachtą i strzeże Czarnobrodego który znajduje się pod nią. Laffitte ostrzega Marynarzy by trzymali się z dala. Następnie Laffitte jak i reszta piratów Czarnobrodego zostaje zaatakowana przez falę uderzeniową stworzoną przez Sengoku w jego postaci Buddy. Potem Laffitte i reszta piratów Czarnobrodego opuszczają pole bitwy gdy piraci Czerwonowłosego Shanksa pojawiają się na Marineford.

Akt Po Wojnie

Czarnobrody i jego piraci znajdują się na jednej z wysp położonych w Nowym świecie, Podczas gdy załoga kłóci się między sobą, Pizzaro ogłasza siebie kapitanem na co Laffitte grozi mu śmiercią mówiąc, że to Czarnobrody jest kapitanem. Marshall D Teach planuje by oddać Marynarce Jewelry Bonney w zamian za statek. Lecz Van Augur mówi im, że raczej Marynarka nie odda im statku ponieważ płyną razem z Admirałem Akainu. Czarnobrody i jego załoga uciekają zostawiając Jewerly Bonney na wyspie.

Podczas Przeskoku

Dowiadujemy się, że Czarnobrody zajął niektóre terytoria należące do Białobrodego i stał się potężnym piratem na poziomie Yonko wchłaniając moce Diabelskich Owoców i rozdając je dla swojej załogi.

Moce i Umiejętności

Diabelski Owoc

Główna strona: Paramecia Skrzydeł

Laffite zjadł nienazwany diableski owoc prawdopodobnie typu Paramecia. Dzięki niemu Lafitte może zmienić swoje ręce w duże białe skrzydła, które przypominają skrzydła anielskie. Dają one nawigatorowi możliwość latania.

Zdolności nawigatorskie

Nie wiadomo, jak dobrym nawigatorem jest Lafitte. Jednak skoro Czarnobrody przyjął go do załogi, można przypuszczać, że posiada całkiem spore umiejętności. Co ciekawe, były policjant nigdy nie nosi przy sobie Log Pose.

Hipnoza

Laffitte poisada umiejętności hipnotyczne. Widać to m.in., gdy na Marineford zahipnotyzował pracowników sterowni, tak, aby otwierali Bramy Sprawiedliwości wszystkim statkom. Nie wiemy gdzie i jak nabył te zdolności

Ciekawostki

  • Jego imię jest wzorowane na imieniu prawdziwego pirata pływającego po morzach Jean Lafitte.

Nawigacja

Więcej w Fandom

Losowa wiki