FANDOM

175px-Luffychibi.png

Laffitte to nawigator, jeden z Dziesięciu Tytanicznych Kapitanów i kapitan piątego okrętu załogi Czarnobrodego.

Wygląd

Laffitte One Py Berry Match

Laffitte w One Py Berry Match.

Laffitte jest wysokim i chudym mężczyzną, wydaje się też być dosyć młody, aczkolwiek jego wiek nie jest znany. Ma cienkie czarne włosy, które opadają mu z tyłu głowy prawie do końca szyi i czarne oczy, jest blady. Jego szerokie i wąskie usta pomalowane są na fioletowo. Nawigator zazwyczaj ubrany jest w elegancki czarny kapelusz, białą koszulę w żółte znaczki z dużym dekoltem, fioletowe spodnie na szelkach i czarne wizytowe buty. W uszach ma duże złote kolczyki. Laffitte często ma przy sobie także ciemnoróżową laskę. Podczas używania mocy owocu z jego pleców wyrastają duże białe skrzydła.

Osobowość

Laffitte jest bardzo spokojny i opanowany. Szeroki uśmiech zdaje się nie schodzić z jego twarzy. Nigdy nie okazuje większych emocji, jak gniew, czy też strach. Jego przeszłość może wskazywać, że jest osobą okrutną, ale póki co w trakcie fabuły nie dopuścił się żadnego sadystycznego czynu. Nawigatora cechuje także spora odwaga, o której świadczy chociażby fakt, że bez żadnych zahamowań wtrącił się do spotkania Siedmiu Królewskich Wojowników Mórz.

Historia

Z historii Laffite'a wiemy głównie tyle, że był niegdyś policjanetem-najemnikiem na West Blue. Jego okrutne praktyki sprawiły jednak, że stracił pracę. Nie mając co ze sobą zrobić rozpoczął życie pirata. W obecnie jeszcze nieznanych okolicznościach dołączył do załogi Czarnobrodego. Przed rozpoczęciem fabuły wraz z załogą najechał wyspę Drum, co doprowadziło do ucieczki jej władcy, Wapola. Nie wiemy, kiedy Laffitte posiadł moc owocu i czy było to jeszcze przed dołączeniem do Czarnobrodego. 

Fabuła

Saga Niebiańska Wyspa

Akt Jaya

Laffitte meeting Mariejoa

Laffitte pojawia się w Mariejois.

Laffitte po raz pierwszy pojawił się na zebraniu Siedmiu Królewskich Wojowników Mórz oraz wysokiej rangi marynarzy w Mariejois. Pojawił się w połowie zebrania i nie był zaproszoną osobą wszedł na zebranie nie zauważony co było bardzo imponujące w końcu na zebraniu znajdowali się Królewscy Wojownicy Mórz oraz doświadczeni marynarze. Zebranie miało na celu ustalenie nowego Królewskiego Wojownika Mórz, który miał zająć miejsce Crocodile. Laffitte zaproponował swojego kapitana, Czarnobrodego.

Saga Water 7

Akt Po Enies Lobby

280-La Habilidad Mas Maligna.mkv 000263012

Laffitte na Banaro.

Laffitte wraz z piratami Czarnobrodego pojawili się na wyspie Banaro którą splądrowali i przegonili lub zabili mieszkańców tej wyspy. Portgas D Ace w końcu dogonił Teacha, akcja działa się trzy dni przed tym jak Piraci Słomianego Kapelusza dostali nowe listy gończe. Laffitte w przeciwieństwie do innych członków załogi nic nie robił, robił za osobę postronną, nie atakował Ace w przeciwieństwie do Burgessa oraz Van Augura.

Saga Wojna Szczytów

Akt Impel Down

Laffitte wraz z resztą piratów Czarnobrodego pojawili się w Impel Down podczas zamieszek na poziomie 4. Po spotkaniu piratów Czarnobrodego z Magellanem i wymianie kilku słów pomiędzy Czarnobrodym a Magellanem, Laffitte jak i reszta załogi zostali otruci przez Magellana. Później cała załoga zostaje uratowana przez byłego strażnika Shiliewa który podał im antidotum a następnie dołączył do załogi Czarnobrodego.

Akt Marineford

NuovaCiurmaBarbanera

Piraci Czarnobrodego przybywają na Marineford.

Laffitte i załoga Czarnobrodego pojawiają się na platformie egzekucyjnej i oglądają wydarzenia, które rozwijają się na polu bitwy. On jak i cała załoga chcieli być świadkami śmierci Ace. Czarnobrody wykrzykną, że jest szczęśliwy, że wreszcie przyszedł na to czas. Objawił Sengoku, że Laffitte zahipnotyzował Marynarzy w sterowni, aby otworzyli bramy sprawiedliwości dla każdego statku, który zbliża się, co pomogło Luffy'emu oraz uciekinierom Impel Down dostać się na Marineford. Potem Laffitte dołączył do załogi Czarnobrodego i strzelał do Białobrodego z pistoletu. Po tym jak Białobrody zmarł Laffitte pomaga przykryć jego ciało ciemną płachtą i strzeże Czarnobrodego który znajduje się pod nią. Laffitte ostrzega Marynarzy by trzymali się z dala. Następnie Laffitte jak i reszta piratów Czarnobrodego zostaje zaatakowana przez falę uderzeniową stworzoną przez Sengoku w jego postaci Buddy. Potem Laffitte i reszta piratów Czarnobrodego opuszczają pole bitwy gdy piraci "Rudowłosego" Shanksa pojawiają się na Marineford.

Po wojnie

Czarnobrody i jego piraci znajdują się na jednej z wysp położonych w Nowym świecie, Podczas gdy załoga kłóci się między sobą, Pizzaro ogłasza siebie kapitanem na co Laffitte grozi mu śmiercią mówiąc, że to Czarnobrody jest kapitanem. Marshall D Teach planuje by oddać Marynarce Jewelry Bonney w zamian za statek. Lecz Van Augur mówi im, że raczej Marynarka nie odda im statku ponieważ płyną razem z admirałem Czerwonym Psem. Czarnobrody i jego załoga uciekają zostawiając Jewerly Bonney na wyspie.

Podczas przeskoku

Dowiadujemy się, że Czarnobrody zajął niektóre terytoria należące do Białobrodego i stał się potężnym piratem na poziomie Imperatora, wchłaniając moce Diabelskich Owoców i rozdając je dla swojej załogi.

Saga Czterech Imperatorów

Akt Zou

Laffitte Post-Timeskip

Laffitte rozmawia z Jesus Burgessem przez Ślimakofon.

Umiejętności

Zdolności nawigacyjne

Nie wiadomo, jak dobrym nawigatorem jest Lafitte. Jednak skoro Czarnobrody przyjął go do załogi, można przypuszczać, że posiada całkiem spore umiejętności. Co ciekawe, były policjant nigdy nie nosi przy sobie Log Pose.

Inne umiejętności

Główna strona: Paramecia Skrzydeł
Laffitte's Wings

Laffitte używa swoich anielskich skrzydeł, by latać.

Prócz swoich zdolności nawigacyjnych, Laffitte zademonstrował szereg innych umiejętności. Jedną z nich jest lot z pomocą skrzydeł. Nie wiadomo, czy jest to moc Diabelskiego Owocu. Podczas walki Czarnobrodego z Acem, pokazał, że potrafi poruszać się w podobny sposób, jak za pomocą Golenia. Podczas Aktu Marineford zahipnotyzował marynarzy, by ci otworzyli Bramy Sprawiedliwości.

Jako szeryf, Laffite był autorytetem wśród obywateli, jednak został wygnany za swoją brutalność. Podczas infiltracji Mariejois, przemknął nie zauważony obok wysokiej rangi marynarzy i Siedmiu Królewskich Wojowników Mórz, idąc w butach na obcasie (tylko w anime).

Laffitte jest też niezwykle wytrzymały. Walczył po przyjęciu jednego z trzęsień ziemi Wstrząs-Wstrząsowocu Białobrodego (choć nie został nim bezpośrednio trafiony) i wstrząsów Sengoku.

Główne walki

Ciekawostki

  • Jego imię jest wzorowane na imieniu prawdziwego pirata pływającego po morzach, Jana Lafitte.

Nawigacja