FANDOM

175px-Luffychibi.png

Styl Dziewięciu Mieczy to dodatek do głównego stylu walki Zoro, czyli Stylu Trzech Mieczy. Jest rozszerzeniem duszy i nie jest iluzją. Styl Dziewięciu Mieczy potraja potencjał Zoro jako szermierza i pozwoliła mu pokonać najsilniejsze Rankyaku Kaku. Technika aktywuje się, gdy Zoro użyje Asury, tworząc początkową iluzję 9 mieczy, która po chwili staje się prawdziwa. Niewiele wiemy o naturze tego stylu, gdyż został on do tej pory użyty jedynie na Kaku, Indigo i Pacyfiście.

Opis

Styl ten powstał kiedy Kaku obraził Nico Robin w obecności Zoro. Dotknęło to samej duszy szermierza, która w gniewie stworzyła obraz dodatkowych twarzy i rąk. Mimo, że dodatkowe miecze są jedynie widmami duszy szermierza są tak samo ostre i funkcjonują jak prawdziwa broń. Ten styl walki jak dotąd został użyty przeciwko Kaku, Pacyfiście oraz w One Piece Film: Strong World przeciwko Indigo.

Techniki

Techniki niekanoniczne

Ciekawostki

  • Nazwy technik jak i sam obraz duszy w tym stylu odnoszą się do hinduskiego bóstwa Asura, które przedstawiane jest z trojgiem twarzy i dziewięcioma rękami.

Nawigacja