Fandom

One Piece Wiki

Kyubu Kyubu no Mi

2289stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
175px-Luffychibi.png

Kyubu Kyubu no Mi - jest Diabelskim Owocem typu Paramecia zjedzonym przez Gairam'a. Pozwala użytkownikowi zmienić to czego dotknie w sześcienne kostki, które może kontrolować. W ten sposób staje się Człowiekiem Sześcianem (キューブ人間 Kyūbu Ningen?). Słowo Kyubu pochodzi od japońskiego znaczenia słowa "Sześcian" Kyūbu (キューブ).

Mocne i słabe strony

Władający Owocu posiada zdolność zmieniania wszystkiego w sześcienne kostki i układać je według zamierzenia. Kostki te mogą lewitować i tworzyć pewne struktury czy labirynty, z których korzysta użytkownik. Może również skompresować powietrze do postaci kostki czy też zmienić żywe stworzenia - również ludzi w kształt sześcianu.

Owoc ten nie wykazuje słabych punktów poza standardowymi słabościami Diabelskiego Owocu.

Użycie

Gairam używa mocy Owocu głównie podczas walki. Jest zdolny skierować moc Owocu na swój młot, dzięki czemu uderzając nim zamienia wszystko w kostki.

Techniki

  • Cubreak (キューブレーク Kyūburēku?): Gairam kładzie dłoń na powierzchnię i zmienia ją w sześcienne kostki. Atak pierwszy raz użyty przeciwko statkowi Marynarki.
  • Cubooster (キューブースター Kyūbūsutā?): Gairam wysyła lecące kostki w stronę przeciwnika, aby go zniszczyć. Atak pierwszy raz użyty przeciwko Luffy'emu.
  • Air Cube (エアキューブ Ea Kyūbu?): Gairam używa otaczającego powietrza by stworzyć kostkę pod ciśnieniem, którą następnie atakuje przeciwnika.
  • Air Cubooster (エアキューブースター Ea Kyūbūsutā?): Gairam wystrzeliwuje powietrzną kostkę w stronę przeciwnika, która na miejscu eksploduje jak bomba. Atak pierwszy raz użyty przeciwko Piratom Buggy'ego, zatrzymany przez woskową ścianę Galdino.
  • Totem Cube (トーテムキューブ Tōtemu Kyūbu?): Po zmianie przeciwnika w Kostkę, układa kilka kostek w wieże z przeciwnikiem na górze i kolejno odrzuca kostki od dołu. Atak pierwszy raz użyty przeciwko Buggy'emu.

Ciekawostki

  • Air Cubooster Gairama jest nieco podobny do ataku Ursus Shock używanego przez Kumę. Jednak jest mniej niszczycielski.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki