Fandom

One Piece Wiki

Kurouzu

2290stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarz1 Udostępnij

Kurouzu (闇水 Kurouzu) to jedna z technik Diabelskiego Owocu Yami Yami no Mi. Po raz pierwszy została użyta w walce z Portgas D. Ace'm[1].

Opis

Dark Touch.png

Teach używa Kurouzu na Ace'u

Wyciągając rękę w kierunku przeciwnika, Czarnobrody aktywuje swoją grawitacyjną mocą, aby móc go przyciągnąć i pochwycić. Ta technika jest szczególnie przydatna w walce z przeciwnikami, próbującymi walczyć z Teach’em na dużym dystansie i tym samym unikającymi jego wyłączającego inne zdolności dotyku. Jednakże ta umiejętność jest jego wielką słabością, gdyż większość oponentów, która padła jej ofiarą, atakowała go, gdy zostali przyciągnięci wystarczająco blisko. Przykładem tego jest oberwanie przez Marshall’a w klatkę piersiową dwiema płonącymi włóczniami Ace'a czy tez cięcie w ramię przez bisento Białobrodego[2]. Ponadto moc diabelskich owoców przeciwników działa do chwili bezpośredniego dotyku z Czarnobrodym, co oznacza, że wszystkie ataki dystansowe użytkowników mogą zostać użyte przeciw kapitanowi Piratów Czarnobrodego w trakcie zbliżania się do niego. Sprawę pogarsza fakt, że Marshall D. Teach nie ma praktycznie żadnej techniki obronnej ani refleksu. Rekompensuje jednak to sobie dzięki wytrzymałości swojego ciała. Nazwa tego ataku jest także grą słowną związaną z angielskim słowem "close".

Przypisy

  1. One Piece Manga i Anime — Tom 46 Rozdział 441 (str. 11-12) i Odcinek 325, Czarnobrody przyciąga Ace'a za pomocą Kurouzu.
  2. One Piece Manga i Anime — Tom 59 Rozdział 576 (str. 7-8) i Odcinek 485, Walka Białobrodego z Czarnobrodym.

Nawigacja

Więcej z Fandomu

Losowa wiki