Fandom

One Piece Wiki

Kuro

2285stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze5 Udostępnij
175px-Luffychibi.png

Kapitan Kuro (キャプテン・クロ Kyaputen Kuro), niektórym znany jako Kurahadol (クラハドール Kurahadōru, 'Klahadore" w wersji angielskiej). Jest kapitanem Piratów Czarnego Kota.

Wygląd

Kuro jest szczupłym mężczyzną noszącym duże okrągłe okulary. Ma także krótkie ciemno-zielone włosy. Ubiera się w czarną marynarkę,czarne spodnie, białą koszulę ze zawijanym kołnierzem. Nosi ciemny krawat i ciemne buty w szare pasy. Podczas walki używa kocich rękawic z ostrzami na końcu palców.

Charakter

Jest gotów zamordować człowieka dla zrealizowania swoich planów. Nie liczy się ze swoją załogą, nie obchodzi go życie kompanów. Jest złym człowiekiem. Potrafi doskonale udawać kogoś kim nie jest i zdobyć zaufanie innych ludzi. Ma nawyk ciągłego poprawiania swoich okularów jedną ręką. Nabył go kiedy walczył jako pirat. Jest także dobrym strategiem.

Historia

Kapitan Kuro był zmęczony ciągłymi walkami z marynarką i utrzymywania się z piractwa. Nie lubił tego. Pewnego razu postanowił upozorować swoją śmierć, by wreszcie władze przestały go ścigać. W pojedynkę napadł na okręt marynarki i uśmiercił wszystkich marynarzy, pozostawiając przy życiu tylko jednego człowieka, Morgana. Zaczął realizować swój szatański plan. Kazał przebrać jednego ze swoich kamratów za siebie. Jango z rozkazu kapitana zahipnotyzował Morgana i fałszywego Kuro. Marynarzowi wmówił, że pojmał Kapitana Kuro, a piratowi że nim jest. Wiadomość o śmierci Kuro obeszła całe East Blue lecz naprawdę stracono fałszywego kapitana piratów. Po odejściu dowódcy władzę nad Piratami Czarnego Kota przejął Jango.

Potem Kuro, został przygarnięty przez ojca Kaya'y, powiedział że ma na imię Kurahadol. Zaczął planować jak dobrać się do pieniędzy zamożnych ludzi, by żyć w dostatku i nie musieć pracować. Wkrótce potem rodzice Kaya'y zmarli przez "przypadek". Jej opiekunem stał się Kurahadol. Kuro zdobył zaufanie mieszkańców wioski i nikt nie wpadł by na to, że kiedykolwiek był piratem.

Fabuła

Saga East Blue

Akt Wioska Syrup

Umiejętności

Jak na East Blue, Kapitan Kuro reprezentował sobą zarówno dużą siłę jak i umiejętności. W wysokim stopniu opanował zdolność posługiwania się Kocimi Rękawicami oraz techniki skrytobójstwa.

Błyskawiczny Krok

Zbliżona do Soru technika, dzięki której Kuro mógł poruszać się z niebywałą prędkością.

Walki

Ciekawostki

  • Kuro znaczy czarny.
  • Po zabiciu Nugire Yainu marynarka sądziła, że Kuro nie żyje.
  • W piątym rankingu popularności zajął 94 miejsce.
  • Oda powiedział, że Kuro jest drugą najinteligentniejszą postacią w One Piece.

Nawigacja

Więcej w Fandom

Losowa wiki