Fandom

One Piece Wiki

Kule Buggy'ego

2290stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Buggy Bomba (特製バギー玉 Tokusei Bagī Dama) to specjalna kula armatnia zaprojektowana przez klauna Buggy'ego.

Wygląd

Buggy Bomba wybuch.jpg

Potężny wybuch wywołany przez Bombę Bugg'ego.

Są to ogromne czerwone bomby z Jolly Roger'em Piratów Buggy wygrawerowanym na nich, które są wystrzeliwane z ogromnej armaty, powodują dużą eksplozję, która może mieć katastrofalne skutki. Kule te zostały po raz pierwszy użyte w mieście Orange. Dwie z nich były na tyle silne, aby zniszczyć prawie połowę miasta.[1]

Później Buggy z Alvidą użyli jej aby pozbyć się indiańskiego plemienia kanibali, którzy chcieli zjeść załogę Buggy'ego.

Kula Muggy'ego

Muggy Ball.png

Buggy rzuca w Minotaura Muggy bombę

Później w Impel Down, Buggy pokazał zmodyfikowaną wersję Pocisku Buggy'ego.

Tam zademonstorwał Specjalną Muggy Bombę (特製マギー玉Tokusei Magī Dama), której rozmiary zostały wystarczająco zmniejszone, aby była ukryta w ubraniu, ale utrzymała pełną niszczycielską moc Buggy Bomby. Po raz pierwszy została użyta przeciwko Minotaursowi. Buggy również próbował użyć Muggy Bomby przeciwko Mihawk'owi, ale udało mu się zniszczyć Muggy Bombę za pomocą miecza.

Przypisy

  1. Manga i Anime One Piece: Tom 2, Rozdział 10 i Odcinek 5, Buggy używa Specjalną Buggy Bombę na miasto Orange.

Nawigacja

Więcej z Fandomu

Losowa wiki