Fandom

One Piece Wiki

Król Piratów

2285stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
175px-Luffychibi.png

Gol D. Roger inaczej też zwany Złoty Roger były Król Piratów
Król Piratów
Kanji

海賊王

Rōmaji

Kaizoku-Ō

Król Piratów (海賊王 Kaizoku-Ō) jest to tytuł najsilniejszego pirata i właściciela legendarnego skarbu który później został nazwany jako "One Piece".

Opis

Pierwszym i jedynym dotąd królem piratów był Gol D. Roger. Otrzymał to miano po tym jak wraz ze swoją załogą przypłyną całe Grand Line (Co było pierwszym takim wydarzeniem w historii) włącznie z Nowym Światem. Przyjęło się, że pirat który znajdzie skarb Gol D. Rogera - One Piece - zostanie nowym królem piratów.

Początkowo tytuł Króla Piratów był po prostu pseudonimem nadanym przez świat dla Gol D. Rogera jako "nagroda" za jego wybitne osiągnięcie, jakim było opłynięcie ze swoją załogą całego Grand Line, co było podobno pierwszym takim przypadkiem w historii (w jaki sposób świat One Piece zweryfikował ten fakt jako prawdziwy nie zostało jeszcze wyjaśnione). Na kilka chwil przed swoją publiczną egzekucją Roger ogłosił, że cały swój skarb zostawił w jednym miejscu i że kto chce go zdobyć, niech ruszy w świat go poszukać i znaleźć. Gol D. Roger stał się legendą a jego ostanie słowa zapoczątkowały okres zwanym "Wielką Erą Piratów. Jego pseudonim stał się synonimem bogactwa, władzy i wolności oraz tytułem-nagrodą dla pirata który znajdzie jego skarb.

Nawigacja

Więcej w Fandom

Losowa wiki