Fandom

One Piece Wiki

Koszmar Barujimoa

2289stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
175px-Luffychibi.png

Poprzednio:

Wojna na Marineford

Następnie:

Bitwa o Wyspę Ryboludzi

Koszmar Barujimoa.png
Koszmar Barujimoa
Lokalizacja:

Barujimoa, Karakuri

Rezultat:

Franky traci skórę
Samozniszczenie laboratorium Vegapunka

Akt i Saga:

Saga Wojna Białobrodego
Akt Po Wojnie

Uczestnicy:

Franky

Koszmar Barujimoa (バルジモアの悪夢 Barujimoa no akumu) to zdarzenie, które miało miejsce na zimowej wyspie Karakuri w laboratorium Vegapunka.

Historia

Duża część wyspy Karakuri została wysadzona przy eksplozji wywołanej przez Franky'ego, który aktywował włącznik autodestrukcji w laboratorium Vegapunka.

Barujimoa.png

Eksplozja na wyspie w mandze.

Chociaż dziadek Kittona ostrzegł go o tym, jednak Franky pomylił przycisk z rysunkiem trupiej czaszki jako symbolu pirata więc kliknął w niego, powodując wybuch całego laboratorium. Wiadomość o wypadku szybko się rozprzestrzeniła na całym świecie i wydarzenie nazwano "Koszmarem Barujimoa".[1]

Ciekawostki

To jest po raz drugie "niebezpieczeństwo" związane czaszką i skrzyżowanymi piszczelami, które było pomylone z Jolly Rogerem. Pierwszy raz stało się, gdy Chopper poszedł szukać trującego grzyba Amiudake. Co ciekawe, obie instancje były przy udziale doktora z jednego zawodu lub innego, która występowała na Wyspach Zimowych.

Odniesienia

  1. Manga i Anime One Piece: Tom 60, Rozdział 592 i Odcinek 508, Franky powoduje Koszmar Barujimora.

Nawigacja

Więcej z Fandomu

Losowa wiki