FANDOM

175px-Luffychibi.png

175px-TS_construct.png

Ktoś właśnie przeprowadza gruntowną edycję tego artykułu.

Aby zapobiec konfliktom edycji inni użytkownicy proszeni są o niedokonywanie w nim zmian do czasu usunięcia tego komunikatu lub skontaktowanie się z administratorem.

175px-Ohara_Poneglyph.png

Została zbudowana przez użytkowników tej Wiki. Zobacz Koro Koro no Mi na tej Wiki i jej historię edycji użytkowników.

Koro Koro no Mi - jest niekanonicznym Diabelskim Owocem typu Paramecia, który pozwala użytkownikowi zmienić kształt swoich nóg i rąk w koła, stając się tym samym Człowiekiem-Wagonikiem (トロッコ人間 Torokko Ningen?) został zjedzony przez Aveyrona.

Etymologia

  • "Koro Koro" jest japońską onomatopeją czegoś co "toczy się"

Mocne i Słabe Strony

Moc owocu pozwala na zmianę kończyn w koła i napędzanie ich zgodnie z wolą władającego, mogąc rozpędzać się do dużych prędkości i atakować ludzi jadąc prosto na nich. Koła dopasowują się do torów przez co użytkownik może się przemieszczać szybko w różne miejsca. Dodatkowo tocząc się po torowisku można użyć jedynie dwóch kół, przez co ręce mogą swobodnie atakować w innej formie. Dodatkowo kręcone koła mogą napędzać inne przedmioty, takie jak na przykład wiertła.

Z powodu wysokiej prędkości poruszania się, użytkownik ma bardzo duże trudności z zatrzymaniem się, co mści się po uniknięciu ataku przez przeciwnika. Trudność w zatrzymaniu się i możliwość manipulowania torowiskiem przez przeciwnika sprawia, że władający owocu łatwo może stać się bezbronny na przykład będąc wysłanym w powietrze. Poza tym władający jest narażony na standardowe słabości Diabelskiego Owocu.

Użycie

Aveyron używa mocy owocu w sposób stały, poruszając się dzięki niej po podziemnych tunelach kopalni w Silver Mine.

Techniki

Ciekawostki

Przypisy

Nawigacja

Więcej z Fandomu

Losowa wiki