FANDOM

175px-Luffychibi.png

175px-Ohara_Poneglyph.png

Ten artykuł lub jego znaczny fragment jest przetłumaczony z angielskiej One Piece Wiki.

Została zbudowana przez użytkowników tej Wiki. Zobacz Koro Koro no Mi na tej Wiki i jej historię edycji użytkowników.

Ob-Obrotowoc to niekanoniczny Diabelski Owoc typu Paramecia pozwalający władającemu na zamianę dłoni i stóp w koła. Owoc sprawia, że władający staje się Człowiekiem-Wagonikiem (トロッコ人間 Torokko Ningen). Został zjedzony przez Aveyrona.

Etymologia

  • Koro koro to japońska onomatopeja określająca obracanie się.
  • W dubbingu FUNimation owoc nazwany jest Roll-Roll Fruit.

Mocne i słabe strony

Moc owocu pozwala na zmianę kończyn w koła i napędzanie ich zgodnie z wolą władającego, mogąc rozpędzać się do dużych prędkości i atakować ludzi jadąc prosto na nich. Koła dopasowują się do torów przez co użytkownik może się przemieszczać szybko w różne miejsca. Dodatkowo tocząc się po torowisku można użyć jedynie dwóch kół, przez co ręce mogą swobodnie atakować w innej formie. Dodatkowo kręcone koła mogą napędzać inne przedmioty, takie jak na przykład wiertła.

Z powodu wysokiej prędkości poruszania się, użytkownik ma bardzo duże trudności z zatrzymaniem się, co mści się po uniknięciu ataku przez przeciwnika. Trudność w zatrzymaniu się i możliwość manipulowania torowiskiem przez przeciwnika sprawia, że władający owocu łatwo może stać się bezbronny na przykład będąc wysłanym w powietrze. Poza tym władający jest narażony na standardowe słabości Diabelskiego Owocu.

Zastosowanie

Aveyron używa mocy owocu w sposób stały, poruszając się dzięki niej po podziemnych tunelach kopalni w Silver Mine.

Techniki

Ciekawostki

Przypisy

Nawigacja