FANDOM

Koro jest bronią chemiczną wymyśloną przez Caesara Clowna i jak na razie używana przez Jack'a. Jest opisana jako broń masowego mordu.

Efekty

Koro jest trującym gazem, który szybko się rozprzestrzenia, osłabiając tych, którzy go wdychają. Jego skuteczność była na tyle duża, że przewyższa oczekiwania swojego twórcy, Caesara Clowna.

Jednak, pomimo jego siły, jego skutki są uleczalne w ciągu pierwszych 48 godzin od dostania się substancji do organizmy, a po tym czasie stają się nieuleczalne.

Tony Tony Chopper był również w stanie opracować antidotum na gaz z pomocą Caesar'a.

Neutralizacja

Plik:Mink Tribe Given the Koro Anitidote.png
Pod naciskiem Chopper'a i Sanji'ego, Caesar dzięki swojej mocy owocu stworzył gaz całkowicie neutralizujący Koro i nazwał go "Roko". Roko likwiduje pozostałości Koro, ale nie leczy tych, którzy zostali przez niego zatruci. Zamiast tego, trucizna została usunięta z ciał poprzez wstrzyknięcie płynnej formy antidotum do krwiobiegu.

Historia

Akt Zou

Po pięciu dniach i pięciu nocach bitwy między Piratami Bestii a Plemieniem Minków, Jack najwyraźniej stracił cierpliwość i zastosował broń gazową Koro, którą błyskawicznie pokonał swoich przeciwników. Otruci minkowie nie byli wstanie się opierać i byli odtąd na łasce Jacka.

Jednak Jack opuścił Zou jeden dzień po zawieszeniu broń, po czym na wyspę przybyli Słomiani Kapelusze, przywożąc przy okazji twórcę ów broni chemicznej, Caesara Clowna. Gdy ten ujawnił że jest wynalazcą tej broni, Sanji i Chopper pobili i zmusili go do zneutralizowania pozostałego gazu i pomocy w stworzeniu antidotum, mimo niechęci Caesara.

Ciekawostki

  • "Koro" pochodzi od słowa "Korosu", co oznacza "zabić"

Nawigacja

Więcej z Fandomu

Losowa wiki