FANDOM

Kop-Kopiowoc to niekanoniczny Diabelski Owoc typu Paramecia pozwalający władającemu na kopiowanie umiejętności innych ludzi nieznaną metodą. Został zjedzony przez Chameleone'a.

Mocne i słabe strony

Główną mocą tego Diabelskiego Owocu jest kopiowanie cudzych umiejętności i wyglądu poprzez dotknięcie i podjęcie szkód spowodowanych atakiem tego, który jest mu potrzebny do kopiowania.

Wydaje się, że użytkownik musi zostać zraniony przez atak z osoby, który skopiował osłabiając ją. Użytkownik musi również bardzo się skoncentrować, gdy używa tej umiejętności, jak widać po Chameleone zmienia się z powrotem do swego pierwotnego siebie ilekroć jak kicha. Oprócz innych słabości ma też standardowych słabości Diabelskiego Owocu.

Zastosowanie

Chameleone wykorzystuje swoją moc, by przebrać się za kogoś innego i używa swojej mocy dla własnego korzyści. Niektórzy z użytkowników Diabelskich Owoców może skopiować np. Luffy, Smoker, Ace i Kizaru.

Ciekawostki

  • Ten Diabelski Owoc jest podobny do Mane Mane no Mi, który może imitować wygląd drugiej osoby.

Nawigacja