Fandom

One Piece Wiki

Kong

2299stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Kong (コング ; Kongu) – były Admirał Floty w czasie, gdy doszło do starcia na morzu Edd War oraz egzekucji na Gol D. Rogerze. Obecnie jest Naczelnikiem Sił Zbrojnych Światowego Rządu, który swoją siedzibę ma w Mariejois.

Wygląd

Starszy, muskularny mężczyzna z blizną pod lewym okiem. Jego siwe włosy oraz broda kształtem przypominają trójkąty. Gdyby się uprzeć, można by je porównać do widniejących na grzbiecie legwana kolców. Podczas rozmowy z Sengoku ubrany był w ciemną koszulkę bez rękawów, na której widniały dwa medale, a na szyi miał przewiązaną chustę w żółtym kolorze. Miał również płaszcz Marynarki, który luźno spoczywał na jego muskularnych barkach.

Osobowość

Jako były marynarz, Kong posiada silne poczucie sprawiedliwości (nie wiadomo, czy moralnej, czy absolutnej). Jest również dumny ze swojej pozycji i całej Marynarki. Gdy Garp i Sengoku opuścili organizację, pozostawił ich statusy niezmienione, aby nie przysporzyć jej wstydu, oraz był zawiedziony ich czynem.

Historia

Po tym jak Admirał Floty Kong otrzymuje raport odnośnie walki Shiki'ego z Rogerem, widzimy go, gdy krzyczy do Vice-Admirała Garpa, że ich rozmowa jeszcze się nie skończyła. Garp wyraża swoje odmienne zdanie i na tym konwersacja się urywa.

Fabuła

Saga Wojna Białobrodego

Akt Po Wojnie

Trzy tygodnie po wojnie na Marineford odwiedza go Sengoku, który chce zrezygnować ze swojego stanowiska. Podczas rozmowy pierwszy z nich wspomina Garpa, który również chciał opuścić Marynarkę, jednak postanowiono, że jego akta nie zostaną ruszone i jego zadaniem będzie teraz szkolenie młodych adeptów organizacji. Kong, wypowiadając się w imieniu swoim i Światowego Rządu, mówi, że chcieliby, aby również Sengoku podjął się tego zadania. Były Admirał Floty przystaje na tę propozycję, mówiąc, że będzie to dobry sposób na spędzenie starości. Rozmowa kończy się, gdy Sengoku proponuje, aby stanowisko po nim przejął Aokiji.

Umiejętności

W przeszłości, jako Admirał Floty, Kong miał pełną władzę nad wszystkimi członkami Marynarki.

Aktualnie, jako Naczelnik Sił Zbrojnych Światowego Rządu, Kong posiada nie tylko władzę nad Marynarką, ale również nad agentami Światowego Rządu, Cipher Pol i Shichibukai. W dowolnej chwili może odwołać członków ostatniej grupy. Pod względem ważności ustępuje tylko Gorosei.

Patrząc na jego mięśnie, liczne blizny, oraz byłą rangę w Marynarce, wydaje się bardzo potężny, jednak dotąd nie została pokazana żadna jego walka.

Główna strona: Haki

Wiemy, że Kong, jako były admirał Floty posiada Haki, ponieważ występują one u każdego marynarza z rangą powyżej Wiceadmirała. Jednak dotąd nie pokazał jeszcze żadnego z nich.

Nawigacja

Więcej z Fandomu

Losowa wiki