175px-Luffychibi.png
Dlaczego się skurczyłeś?!

Ten artykuł wymaga poszerzenia.

W tym artykule czegoś brakuje, jest zbyt krótki. Jeśli możesz - rozbuduj go! Przy edycji trzymaj się zasad polityki

Kogatana (小刀 Kogatana) to broń jak i narzędzie Dracule Mihawka. Jest to sztylet schowany w wisiorku kształtem przypominający krzyż, który jest noszony na szyi.

Wykorzystanie

Mihawk mówi, że używa tej broni wyłącznie by pokonać słabych przeciwników i jest najmniejszym znanym ostrzem jakie posiada. Mimo iż wydaje się nie mieć żadnej wartości, to w rękach Mihawka staje się niebezpiecznym orężem wystarczającym do pokonania bez większego wysiłku trzy miecze Zoro. Szermierz wykorzystuje nie tylko jako standardowe zastosowanie broni, również jako zwykły nóż do jedzenia co było pokazane na okładce 590 rozdziału mangi.

Techniki

Ciekawostki

  • Choć nazwa tej broni nie została ujawniona w mandze ani anime lub w databooku, to jednak w każdej grze w której się pojawiła, nazwano "Kogatana".
  • W One Piece: Pirate Warriors, Kogatana przypomina miniaturową wersję Yoru.

Nawigacja

Więcej z Fandomu