Fandom

One Piece Wiki

Kobato

2290stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarz1 Udostępnij
175px-Ohara_Poneglyph.png

Została zbudowana przez użytkowników tej Wiki. Zobacz Kobato na tej Wiki i jej historię edycji użytkowników.

Dr. Kobato - jest pediatrą w jednostce G-8. Jej ojcem jest Mekao.

Wygląd

Kobato jest kobietą średniego wzrostu o fioletowych włosach i okrągłych okularach. Nosi standardowy ubiór lekarski oraz czerwony sweter.

Osobowość

Często zajmuje jej dłuższy czas by wykonać lub zauważyć pewne rzeczy, takie jak fakt, że Chopper może się przemieniać. Zdarza się jej również głośno krzyczeć. Ma sporo wiary w innych, wtedy gdy jest zdenerwowana i ma hemofobię (lęk przed krwią).

Relacje

Piraci Słomianego Kapelusza

Gdy ranni żołnierze Marynarki potrzebowali leczenia, zaufała Chopperowi i Nami, którzy chcieli pomóc. Później pomogła im uciec z bazy G-8 w ramach wdzięczności za pomoc.

Fabuła

Saga Niebiańska Wyspa

Akt G-8

Podczas wydarzeń z Aktu G-8, nie było wszystkich pozostałych lekarzy, co oznacza, że Kobato musiała zająć się pacjentami z Oddziału Urazowego.

Zawsze cierpiała na hemofobię, jednak z pomocą Nami i Choppera uporała się z lękiem. Później pomogła piratom uciec z bazy G-8, działając jako ich zakładnik.[1]

Moce i Umiejętności

Jako lekarz Kobato ma dostęp do różnych leków i wie jak przeprowadzić operację. Jest również doświadczonym pediatrą.

Przypisy

  1. One Piece AnimeRozdział 198, Pierwsze wystąpienie Kobato.

Nawigacja

Więcej z Fandomu

Losowa wiki