Fandom

One Piece Wiki

Koala

2290stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze4 Udostępnij
175px-Luffychibi.png

Koala (コアラ, Koara) to była niewolnica, którą uwolnili Słoneczni Piraci. W niewiadomym czasie została zastępczym instruktorem Karate Ryboludzi u Rewolucjonistów.

Wygląd

Kiedy dwanaście lat temu pojawiła się, Koala była chudą dziewczyną z długimi, zaniedbanymi brązowymi włosami z pobrudzoną twarzą. Ona też miała wyraźnie duże i okrągłe oczy, podobne do koali i była zawsze uśmiechnięta. Miała na sobie brudną koszulkę, z krótkimi rękawami i kołnierzykiem, także nosiła ciemne ogrodniczki z bufiastymi nogawkami sięgającymi do kolan. Na plecach miała piętno niewolnicze wypalone przez Niebiańskich Smoków, które zostało zastąpione przez znak Słonecznych Piratów.

Po kilku tygodniach miała zadbane, do ramion włosy, jasną sukienkę i parę mokasynów.

W wieku 23 lat, stała się wyższa i powabna, z wyraźną figurą klepsydry, nosi czerwoną czapkę gazeciarza z goglami, pomarańczową (różową w anime) koszulę z plisowanym kołnierzykiem, krótką ciemną spódniczkę i czarne zakolanówki do połowy ud oraz brązowe kozaczki.

Galeria

Koala.png
Koala widziana po raz pierwszy.
Koala After Living with Sun Pirates.png
Wygłąd Koali po zamieszkaniu ze Słonecznymi Piratami.
531785-untitled 27.png
Koala żegna się z Fisher'em Tiger'em.
Koala's Manga Color Scheme.png
Schemat kolorów Koali w mandze.

Charakter

Aladdin opisuje Koalę jako posiadającą styl życia niewolnika zakorzeniony we krwi, nawet po uwolnieniu po trzech latach. Bardzo często przepraszała, przysięgała nigdy nie płakać lub nie przestawać pracować. Pirat wyjaśnił, że jeśli kiedykolwiek niewolnik zapłakał lub przestał sprzątać, został natychmiast zabity. Koala wydawała się uważać Słonecznych Piratów za swoich panów, gdy zapytała czy zostanie zabita, gdyby zaprzestała czyszczenia. Pirat powiedział również, że niewolnicy nieustannie panikują, nawet, gdy byli sami i nikomu nie mogą zaufać. Nie wiadomo czy Koala miała paranoję pod tym względem.

Ale kiedy Fisher Tiger przekonał ją, że nie są oni tacy jak Niebiańskie Smoki, wrzucając swoją broń do wody, w końcu zapłakała po raz pierwszy od lat. Potem zaczęła traktować Słonecznych Piratów jak rodzinę, a nie jak panów, jednak to nie powstrzymało jej nawyku sprzątania, nawet jeśli nie zapytała.

Do czasu dotarcia do jej rodzinnego miasteczka, naprawdę spodobało im się podróżowanie z tą małą dziewczynką, stworzyli bardzo silne więzi z Hatchan'em i przyszłymi członkami Piratów Macro. Gdy Tiger odprowadzał ją do domu, trzymała jego rękę przez całą drogę.

W wieku 23 lat, Koala jest bardzo dojrzała, która wykazała współczucie wobec Sabo, że nie był tam aby uratować Ace'a i nie pozwala, aby obarczał się winą. Stała się też zabawna i wesoła. Radośnie przytuliła Robin po ponownym spotkaniu i dokuczała Sabo, kiedy płakał po kolejnym spotkaniu Luffy'ego. Pokazano również, że ma temperament, była zła na Sabo, że walczyć z Fujitorą zamiast być na posterunku i szczypała go w policzki za lekceważenie obowiązków Rewolucjonisty.

Relacje

Rodzina

Jedyną znaną osobą z rodziny Koali jest jej matka. Oczywistym jest, że bardzo kocha swoją matkę, przytuliła ją, gdy tylko Fisher Tiger odprowadził ją do domu. Nie wiadomo, czy Koala kiedykolwiek odkryła, że jej matka i inne osoby z rodzinnej wyspy sprzedały Tiger'a Marynarce.

Słoneczni Piraci

Koala była lubiana przez Słonecznych Piratów. Cała załoga była kiedyś niewolnikami, więc zrozumieli trudną sytuację Koali, a także, czego doznała i dlaczego była taka jaka była. Ochraniali ją, gdy z nimi podróżowała i byli bardzo smutni, gdy musiała odejść. Spośród nich wszystkich najbardziej lubiła Hachi'ego, Jinbe oraz Macro.

Fisher Tiger

Koala była głęboko wdzięczna Tiger'owi za wyzwolenie i powrót do domu. Choć wydawało się, że rybolud ją lubi, Fisher Tiger na łożu śmierci przyznał się, że nie był w stanie pokochać ludzi, więc nie mógł czuć do niej sympatii. Nie chciał nawet trzymać jej za rękę, chociaż nadal się uśmiechał, gdy odprowadzał ją do rodzinnego miasteczka. Nie wiadomo czy Koala kiedykolwiek dowiedziała się, że sprawcą śmierci Tiger'a, co wiąże się ze zdradzeniem jego pobytu, byli ludzie z jej wioski.

Arlong

Arlong cały czas sprzeciwiał się jej obecności na statku Słonecznych Piratów. Próbując ją zabić lub pobić za to, że jest człowiekiem.

Nico Robin

Kiedy Koala dowiedziała się, że Robin jest na Dressrosie natychmiast zapragnęła się z nią spotkać, kiedy do tego doszło uścisnęły się. To wskazuje, że podczas dwuletniej przerwy, którą Nico Robin spędziła wśród rewolucjonistów obydwie zaprzyjaźniły się ze sobą.

Rewolucjoniści

Sabo

Wydaje się mieć bardzo dobre relacje ze swoim przełożonym. Doskonale wie co łączyłoSabo,Ace'aiLuffy'ego. Pocieszała go kiedy dowiedział się, że Ace nie żyje oraz przekonała, że nie wiadomo co by się zmieniło nawet gdyby zjawił się naMarineford.

Hack

Hack jest kolegą Koali z Armii Rewolucjonistów.

Historia

Fabuła

Saga Piracki Sojusz

Akt Dressrosa

Moce i Umiejętności

Główna strona: Karate Ryboludzi

Koala musiała bardzo dobrze opanować techniki Karate Ryboludzi aby zostać zastępczym instruktorem wśród rewolucjonistów, wyżej od niej stoi jedynie Hack. Jak dotąd nie zaprezentowała swoich umiejętności.

Walki i Wydarzenia

Ciekawostki

  • Koala jest pierwszym nie-ryboludem, który korzysta z karate ryboludzi, oraz jedynym byłym ludzkim niewolnikiem, którego niewolniczy symbol został zastąpiony przez symbol Słonecznych Piratów.
  • W piątym rankingu popularności zajęła 30 miejsce.

Nawigacja

Więcej z Fandomu

Losowa wiki