FANDOM

Nami Steals Alvida's Treasure.png

Oryginalny tekst znajduje się na stronie: http://www.onepiece.com.pl/readarticle.php?article_id=434 Twórcą tego artykułu jest użytkownik: Kaku a korekterem jest Soul

"Wojownik Masakra" Killer to jeden z członków załogi Piratów Kida, kryjący swą twarz pod maską. Cena za jego głowę wynosi Bsymbol.gif 162.000.000, a po przeskoku wzrosła ona aż do Bsymbol.gif 200,000.000. Jest on zaraz za Eustass Kidem, najważniejszym członkiem swojej załogi. Wraz z Zoro, są oni jedynymi członkami 11 Supernovas, którzy nie są kapitanami własnych załóg.

Wygląd

Killer jest on całkiem wysokim i szczupłym mężczyzną o długich, bujnych włosach koloru blond, sięgającymi aż do ud. Posiada umięśnioną klatkę piersiową, a jego skóra ma dosyć ciemną karnację. Jako mały chłopak, Killer posiadał bujną czuprynę, która opadała mu na oczy i uszy. Posiadał wtedy dosyć grube wargi i był bardzo chudy. Po przeskoku czasowym, Killer stał się muskularnym facetem o sporej szyi. Na twarzy wyhodował sobie kozią bródkę w kolorze blond. Na jego lewym ramieniu pojawiły się blizny przypominające obrażenia powstałe po kontakcie z kwasem (oparzenia). Co ciekawe, Killer ściął swoje włosy i obecnie sięgają one tylko do pleców.

Całą jego twarz zakrywa biało-błękitna maska z wieloma otworami, służącymi zapewne do wentylacji i zapewniającymi minimalną widoczność. Na jego masce znajdują się czarne słuchawki. Gdy ich nie nosi, zamiast otworów na uszy znajdują się tam dwa niebieskie kółka i drut łączący je z tyłu głowy. Nosi czarną koszulę z białymi plamkami i prostym kołnierzem. Jest ona rozpięta pod szyją, co uwidacznia klatkę piersiową Killera. Jest on również przyodziany w błękitne spodnie przewiązane czerwoną chustą w pasie. Spodnie te posiadają frędzle, a z tyłu uszyte są z innego - ciemniejszego materiału i ozdobione są wzorem przypominającym kratę. Do dłoni ma doczepione uchwyty, do których podłączone są bardzo ostre sierpy. Kiedy nie walczy, sierpy te chowane są w pochwach. Będąc dzieckiem, Killer ubrany był w białe buciki, spodnie w poziome paski i koszulkę z krótkim rękawkiem. W lewej dłoni trzymał zaś widelec, na który nawijał sobie z ochotą makaron z czarnej miski.

Galeria

Killer dziecko.png
Killer jako dziecko.
Killer kobieta.png
Killer jako kobieta
Killer Full Body Post Timeskip.png
Pełny wygląd Killera po przeskoku
Killer Super Grand Battle X.png

Osobowość

Killer jest osobą zrównoważoną i arogancką, tak jak jego kapitan. Lubi przemoc. Podczas walki jest cichy, nie krzyczy aby wrogowie się go bali, lecz wręcz przeciwnie, skupia się na ich eliminacji. W przeciwieństwie do swojego kapitana jest osobą bardziej rozgarniętą. Jest bardzo szybki i zwinny, stara się obezwładniać wrogów zanim ci zdążą go zaatakować, a gdy nie udaje mu się ta sztuka, po prostu unika ataku. Posiada sporą wiedzę z zakresu historii i otaczającego go świata, co udowodnił tłumacząc Kidowi jakie znaczenie ma Ox Bell. Po przeskoku, pełni funkcję mediatora i doradcy. Stara się tonować nastroje i w porę przerywać zbędne konflikty. Jest rozważny i dla dobra swojej załogi woli mieć jak największy zasób informacji o posunięciach swoich przeciwników, co wskazuje na to, że Killer świetnie dostosował się do reguł przetrwania, które obowiązują w Nowym Świecie. W kwestii upodobań wiemy, że Killer lubi jeść makarony i takie posiłki, które mieszczą się w otworach znajdujących się w masce np. pocięte w paluszki marchewki lub ogórków.

Fabuła

Saga Wojna Białobrodego

Akt Archipelag Sabaody

W czasie swojej podróży Killer wraz z Kidem i załogą zatrzymali się na Archipelagu Sabaody, aby przygotować się do wypłynięcia do „Nowego Świata”. W alei 21 Killer stoczył krótki pojedynek z Urougem, który ku ich obopólnemu zdziwieniu przerwał upadły kontradmirał Marynarki - X-Drake ”Czerwona Flaga”.

Następnie wraz ze swoim kapitanem Eustassem Kidem udał się on do domu aukcyjnego, aby obejrzeć licytacje niewolników. Załogant Kida potyka tam kolejnego z Supernovas - Trafalgara Lawa. Po niedługiej chwili do środka wparował Luffy z załogą. Killer był świadkiem krótkiej utarczki, w efekcie której gumiak uderzył jednego z członków światowej arystokracji, co było jednoznaczne z przybyciem na archipelag admirała. Po tym zdarzeniu Marynarka okrążyła budynek. Rayleigh, który przebywał akurat w środku, uwolnił syrenę Keimi, a następnie znokautował wszystkich wrogów przy pomocy Królewskiego Haki, ale Killer tak jak reszta silnych piratów przetrwał jego atak. Załogi Luffy’ego, Kid’a i Lawa połączyły siły aby uciec z miejsca zdarzenia. Po uporaniu się z oddziałami Marynarki, Killer i jego towarzysze próbowali oddalić się z niebezpiecznej strefy. Mimo to na ich drodze pojawił się Barholomew Kuma (lub Pacyfista) i zagrodził im drogę. Doszło do starcia, w którym uczestniczył również „Masakra”. Jak się późnej okazało, pirat wyszedł z tej konfrontacji bez szwanku.

Akt Marineford

Killer wraz z załogą i swoim kapitanem, przetrwali starcie z pacyfistą cali i zdrowi. Pokazali się jakiś czas później na Archipelagu Sabaody, gdzie oglądali transmisję na żywo z egzekucji Portgasa D. Ace'a. Po tym jak transmisja zostaje przerwana przez Marynarkę, Kid mówi swoim ludziom, że powinni opuścić wyspę. Następnie widzimy Killera oglądającego wydarzenia na Marineford z bezpiecznej odległości na pokładzie ich statku. Po słowach Sengoku, które zakończyły wojnę, Eustass powiedział, że po śmierci Białobrodego równowaga w świecie piratów została zachwiana i nastaje Nowa Era, której kształtu nikt się nawet nie domyśla.

Akt Po Wojnie

Plik:Killer at the New World.png

Widzimy Eustassa siedzącego na wyspie w Nowym Świecie i czytającego gazetę, w której zamieszczono artykuł o Luffym zmierzającym po raz drugi do Marineford. Eustass pyta Killera, jakie znaczenie ma Ox Bell, w który szesnaście razy zabił gumiak. „Masakra” wyjaśnił, że jest to uświęcony dzwon, który początkowo znajdował się na pokładzie okrętu wojennego o nazwie Ox Lloyd. Według Killera na początku i na końcu roku uderza się w dzwon po 8 razy by przywitać nadchodzący rok i pożegnać stary, co razem daje 16 i jest tradycją Marynarki. Według załoganta Kida, Luffy chciał jednak przekazać coś innego i idąc za jego interpretacją pożegnał on starą erę i powitał nową. Rozsierdziło to Kida, który stwierdził, że gumiak działa mu na nerwy. Załoga, którą Kid obezwładnił, błagała go chwilę potem o pozwolenie na powrót do Raju (pierwsza część Grand Line). Kid spojrzał na nich i powiedział, że ludzie z tak niską determinacją nie mają szans w Nowym Świecie. Następnie widzimy ukrzyżowanych za nim piratów przeciwnej załogi, a na pierwszym planie Killera i jego towarzyszy.

Saga Piracki Sojusz

Akt Punk Hazard

Za pośrednictwem Den Den Mushi, Kid ogląda wydarzenia mające miejsce na Punk Hazard. Jeden z jego podwładnych (możliwe, że Killer) pyta się, czy kapitan jest zainteresowany bronią masowego rażenia. Eustass z uśmiechem odpowiada, że w ogóle go to nie obchodzi, ale lepiej mieć o tym informacje.

Po obejrzeniu transmisji, Kid zupełnie nie wstrząśnięty radośnie stwierdza, że Luffy wreszcie powrócił do gry. Następnie Eustass zwraca się do Killera i oznajmia mu, że nie ma sensu dalsze oglądanie transmisji i jest pewien, że jego przyjaciel na pewno nie chce pracować jako makler. Po tym jak Killer wyraził swoje obawy co do przyszłych zamiarów Trafalgara, Kid zapytał go czy ich goście dotarli i zaznaczył, że muszą być gotowi na spotkanie. Killer oznajmił, że o dziwo się zjawili i poprosił kapitana by postarał się być przyjazny dla gości, na co Eustass przystał ze złością i kazał się przymknąć podwładnemu.

Na zewnątrz pomieszczenia czekali już Hawkins i Apoo. Zwłaszcza ten drugi dał się we znaki Kidowi. Sratchmen stanął jedną nogą na krześle, obok pokonanego podwładnego Kida, po czym przywitał się z Eustassem i stwierdził, że widok jego odrażającego pyska, wywołuje u niego uczucie nostalgii. Apoo rzekomo sądził, że Kid ukrywa gdzieś snajpera i dlatego musi bardzo uważać, ponieważ znajdując się w kryjówce wroga, trzeba być gotowym do walki. Eustass zwrócił się do Killera i zaznaczył, że to właśnie dlatego nie chciał zapraszać swojego starego wroga. Blondyn starał się załagodzić sytuację, ale Kid oznajmił, że zabije Apoo tu i teraz. Długoręki szybko zadeklarował gotowość do walki, ale właśnie wtedy Hawkins wtrącił, że nie ma to sensu i zbiera się do powrotu. Zdesperowany Killer zatrzymał Basila, prosząc go by nie postępował pochopnie. Następnie stanowczo poprosił Kida i Apoo, żeby przerwali dziecinadę i zapytał, czy trójka kapitanów nie może ze sobą chociaż porozmawiać na temat przystąpienia ich załóg do sojuszu.

Widzimy, że Killer był jednak zainteresowany dalszą transmisją z eksperymentu i gdy Luffy nokautuje naukowca, „Masakra” trzyma swoją brodę. Wyraźnie widać, że coś nie daje mu spokoju i Luffy dał mu do myślenia.

Jak się później okazało, cała trójka kapitanów doszła jednak do porozumienia i przystąpiła do sojuszu. Oznacza to również, że Killer zdołał jednak uspokoić nastroje i przekonać wszystkich zebranych Supernovas do współpracy. Dowiedzieliśmy się o tym, ponieważ zarówno piraci jak i zwykli obywatele komentując odejście ze Shichibukai Jokera, zauważyli również dwie inne groźne informacje. Pierwszą był sojusz Słomka i Lawa, a drugą połączenie sił przez Kida, Apoo i Hawkinsa. Wzbudziło to pewien niepokój wśród mieszkańców wysp w Nowym Świecie i piratów pływających po tych niebezpiecznych wodach. Luffy zastanawiał się czy trójka kapitanów ma podobne plany co on i Law, ale jego sojusznik zaznaczył, że układ ten jest sprawą wyżej wspomnianej trójki.

Moce i Umiejętności

Broń

Killer Attacking with Scythes.png

Killer zwinnie atakuje ze swymi sierpami.

Killer jest bardzo szybkim i zwinnym człowiekiem. Do walki używa dwóch sierpów, które wydają się być śmiertelną bronią. Nie czeka na to, aż wróg go zaatakuje, tylko pierwszy rusza do akcji i obezwładnia przeciwnika. Nie jest on posiadaczem żadnego Diabelskiego Owocu, a swoje umiejętności zawdzięcza tylko ciężkiemu treningowi i własnemu talentowi. Obecnie Killer musi być jeszcze silniejszy, ponieważ znacznie zwiększył swoją masę mięśniową co musi się odbijać na sile jego ocięć.

Walki

Ciekawostki

Killer and Daft Punk.png

Guy-Manuel de Homem-Christo w Interstella 5555: The 5tory of the 5ecret 5tar 5ystem.

  • Kask Killera stworzono na podobieństwo kasku francuskiego muzyka Guy-Manuel’a de Homem-Christo z Daft Punk. Daft Punk stali się popularni w Japonii poprzez ich film animowany Interstella 5555: 5tory z 5ecret 5ystem 5tar.
  • Killer i Zoro są do siebie podobni w wielu aspektach. Obaj mają mordercze zapędy i lubią przemoc. Są jedynymi Supernovas, którzy równocześnie nie piastują pozycji kapitana. Nie posiadają mocy Diabelskiego Owocu i swoją siłę zawdzięczają jedynie własnym umiejętnościom posługiwania się bronią sieczną.
  • W czwartym, japońskim konkursie popularności, Killer zajął setne miejsce wśród najpopularniejszych postaci One Piece. Jest on drugim najmniej popularnym członkiem Supernovas. Pierwszym jest Capone Bege, który w ogóle nie brał udziału w głosowaniu.
  • Killer i Vivi urodzili się w tym samym dniu - drugiego lutego.
Killer eating.png

Killer je paluszki, ogórek i marchewki.

  • Według Ody, Killer zjada posiłki nie zdejmując swojej maski. Dlatego też pirat preferuje żywność, która mieści się w otworach znajdujących się w owej masce np. pocięte w paluszki marchewki lub ogórków. Podstawą jego menu jest makaron każdego dnia - jego ulubiony nazywa się Aglio e Olio. Ponadto Killer lubi pić alkohol i robi to oczywiście przez słomkę.
  • W jednym z SBS Oda stwierdził, że wybrał imię Killer z czystego lenistwa. Oznacza to, że jest on jedynym z Supernovas, którego imię nie jest powiązane z imieniem jakiegoś sławnego pirata, który istniał na prawdę w realnym świecie.
  • W piątym rankingu popularności zajął 61 miejsce.

Nawigacja

Więcej z Fandomu

Losowa wiki