FANDOM

Komodor Kibin to oficer Marynarki, który pojawił się w Akcie Marineford. Jego kanoniczne imię i ranga są nieznane. W anime jednak nadano mu imię Kibin i mianowano komodorem.

Wygląd

Kibin Portrait

Zbliżenie na twarz Kibina.

Kibin jest wysokim mężczyzną o rozbudowanej klatce piersiowej. Ma wysuniętą żuchwę i ostry, zakrzywiony nos. Po lewej stronie podbródka znajduje się blizna przypominająca literę X. Ma brązowe włosy odsłaniające jego czoło, a z tyłu przybierające formę długiego końskiego ogona spiętego żółtą gumką, który sięga aż za plecy. Oprócz tego ma spiczaste brwi oraz zakręcone w kierunku oczu bokobrody.

Kibin jak większość wysoko postawionych marynarzy, preferuje stylowe garnitury. Jego własny jest dwuczęściowy i składa się z marynarki oraz spodni w kolorze sadzy. Guziki w marynarce są koloru żółtego, co nieźle komponuje się z jego czerwoną koszulą oraz czarnym krawatem.

Jako komodor nosi on pelerynę cechującą się naramiennikami ze złotą torsadą i bordową taśmą oraz żółtymi bulionami i niebieskim wypełnieniem powyżej. Rękawy płaszcza zakończone są bordowymi mankietami. Posiada on też krótki sztylet z dwoma ostrzami i fioletową rękojeścią zakończoną czerwonym włosiem. Przypomina trochę z wyglądu japońską broń defensywną o nazwie Sai (co oznacza „róg śmierci”).

Osobowość

Co się tyczy charakteru, niewiele możemy powiedzieć w tej materii. Na pewno poczuwa się on do swoich obowiązków i nie boi się groźnych przeciwników. Bez wahania zaatakował Luffy’ego, aby powstrzymać go w imię Sprawiedliwości. Jest zdecydowany, odważny i świetnie wyszkolony.

Fabuła

Saga Wojna Szczytów

Akt Marineford

Zanim doszło do walki pomiędzy Marynarką a Piratami Białobrodego, Marynarka gromadziła swoje siły rozrzucone po całym świecie. Również Kibin, jako jeden z Komodorów, został wezwany do głównej siedziby Marynarki. Gdy Luffy zostaje powstrzymany przez Kizaru, a Crocodile ratuje Ace’a przed śmiercią, Kibin staje na drodze gumiaka. Komodor każe zatrzymać się Słomkowi, a kiedy ten nie reaguje, rozpoczyna walkę. Najpierw robi unik przy pomocy Soru, by następnie błyskawicznie zaatakować przy pomocy Geppo i Tekkai Sai. Luffy w ostatniej chwili unika ataku, a Komodor niszczy dużą część ulicy na której toczy się walka. Kapitan Słomków odpowiada Gomu Gomu no Bullet, który przebija się przez obronę Tekkai Marine i kończy walkę, pozostawiając Kibina nieprzytomnego.

Umiejętności i moce

Bronie

Komodor nosi przy sobie krótki sztylet z dwoma ostrzami i fioletową rękojeścią zakończoną czerwonym włosiem. Przypomina on trochę z wyglądu japońską broń defensywną o nazwie Sai (co oznacza „róg śmierci”). Nie został on jednak użyty w walce, dlatego ciężko jest ocenić faktyczny poziom umiejętności w posługiwaniu się białą bronią przez Kibina.

Sześć Form

Główna strona: Sześć Form

Pozwala, jak sama nazwa wskazuje, na użytkowanie sześciu nadludzkich technik walki (Rob Lucci, który opanował je w mistrzowski sposób, uzyskał dostęp do siódmej techniki – Strzał Sześciu Form). Siła użytkowników Sześciu Form mierzona jest poprzez doriki. Kibin pokazał nam, że potrafi się posługiwać co najmniej trzema technikami tego typu: Księżycowy Krok, Golenie i Żelazna Bryła.

Ciekawostki

Nawigacja

Nami Steals Alvida's Treasure

Oryginalny tekst znajduje się na stronie: http://www.onepiece.com.pl/readarticle.php?article_id=466 Twórcą tego artykułu jest użytkownik: Silnikov a korekterem jest Shimi