FANDOM

Kelly Funk to zabójca z Królestwa Mogaro oraz starszy brat Bobby'ego. Walczył on podczas turnieju w Koloseum Corridy o Mera Mera no Mi.

Wygląd

Kelly jest osobą o przeciętnym wzroście, o wiele niższym od swojego brata Bobby'ego. Ma on czarne włosy, z których część jest dłuższa. Jest osobą o umięśnionym ciele co wynika z jego zawodu. Chodzi zawsze z gołym torsem a na rękach ma czerwone rękawice bokserskie. Nosi spodnie w czerwono-czarne pionowe pasy.

Osobowość

Kelly jest bardzo nerwowy, zwłaszcza, gdy ktoś obraża go ze względu na niski wzrost. Jest czuły na tym punkcie, więc od razu rzuca się na przeciwnika brutalnie go bijąc. Jest pewnym siebie mężczyzną, lubiącym walczyć, a zwłaszcza wygrywać.

Relacje

Bobby Funk

Jego relacja z Bobby'm jest taka jak u każdego rodzeństwa. Mimo, że Kelly często krzyczy na swojego brata, bardzo dobrze razem współpracują. Dzięki mocy diabelskiego owocu Bobby'ego, polegającemu na staniu się "ubraniem", które następnie nakłada na siebie Kelly. Wówczas stają się "jednością" i Kelly może używać dużej siły swojego brata, który sam boi się walczyć.

Sai i Boo

Inni uczestnicy Battle Royal Bloku C

Piraci Donquixote

Wiadomo, że Kelly znienawidził Donflamingo, co łączy się z tym, że jego Familię również, za zamienienie jego i Bobby'ego w zabawki. Przez to Kelly starał się zabić Doffy'ego, stając się przy tym sprzymierzeńcem Słomianego Kapelusza.

Fabuła

Saga Piracki Sojusz

Akt Dressrosa

Moc i Umiejętności

Główny artykuł: Jake Jake no Mi

Kelly Funk zjadł diabelski owoc typu Paramecia Jake Jake no Mi. Pozwala on użytkownikowi na "ubranie" się w inną osobą i pełną kontrolę nad nią. Zdolności tej użył podczas Battle Royal Bloku C kiedy to "ubrał się" w swojego brata Bobby'ego

Na początku potyczki stosuje się do walki na zwykłe rękawce bokserskie. Później zamienia jej na rękawice z kolcami, aby zwiększyć obrażenia zadawane przeciwnikom. Podczas walki z ludźmi od Piratów Donquixote używa również broni palnej.

Walki

  • Bracia Funk kontra Uczestnicy Battle Royal Blok C
    • Bracia Funk kontra Boo
    • Bracia Funk kontra Sai
  • Bracia Funk kontra Piraci Donquixote

Ciekawostki

  • Jego nazwisko (jak i jego brata) wzięło się od słynnych braci zapaśniczych Terry Funk oraz Dory Funk, Jr.

Nawigacja

Więcej z Fandomu

Losowa wiki