Fandom

One Piece Wiki

Kechatch

2298stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
175px-Ohara_Poneglyph.png

Została zbudowana przez użytkowników tej Wiki. Zobacz Kechatch na tej Wiki i jej historię edycji użytkowników.

Kechatch - jest niesławnym piratem z Nowego Świata, który sprzymierzył się z załogą Piratów Białobrodego.

Wygląd

Kechatch With His Dog.png

Szkic Kechatcha i jego psa.

Kechatch jest średniej wielkości mężczyzną o długich włosach i makijażem na policzkach. Nosi czarną czapkę piracką z Banderą prawdopodobnie swojej załogi. Nosi również czarny płaszcz z rozjaśnianymi rękawami, oraz jasno kolorową koszule w paski i kropki. Dosiada dużego psa wyglądem przypominającego mopsa.

Osobowość

Niewiele wiadomo o osobowości Kechatcha poza tym, że walczy i ryzykuje życie w próbie ocalenia Portgas D. Ace'a.

Historia

Jakiś czas przed rozpoczęciem fabuły, Kechatch staje się rozpoznawalnym piratem, o pewnej niesławnej reputacji w Nowym Świecie, któremu udaje się sprzymierzyć z załogą Piratów Białobrodego.

Fabuła

Saga Wojna Szczytów

Akt Marineford

Widzimy go wyłącznie na początku bitwy, gdzie razem z innymi Kapitanami atakuje Wiceadmirałów.

Akt po Wojnie

Kechatch razem ze swoją załogą uczestniczy w uroczystościach pogrzebowych Ace'a i Białobrodego, gdzieś w nieznanym miejscu w Nowym Świecie.

Główne Walki

Moce i Umiejętności

Kechatch staje się rozpoznawalnym piratem o pewnej niesławnej reputacji w nowym świecie, któremu udaje się zawrzeć sojusz z załogą Piratów Białobrodego. Dosiada sporej wielkości psa, jednak nie wiadomo czy używa go do walki.

Ciekawostki

  • Imię może pochodzić od słowa "Kecz", łodzi żaglowej z dwoma masztami.

Przypisy

Nawigacja

Więcej z Fandomu

Losowa wiki