FANDOM

175px-Luffychibi.png

Kashi 5443

Kashi - Jest jednym z dwóch gigantów, którzy przez pięćdziesiąt lat strzegli drugiej bramy na Enies Lobby.

WyglądEdytuj

Kashi jest gigantem, który nosi strój wikinga. Ma długie czarne włosy i duży lekko zarośnięty podbródek. Nosi ciemnobrązowy kilt podtrzymywany pomarańczowym ćwiekowanym pasem oraz szelkami ozdobionymi futrem i duże, czarne buty sięgające do łydek. Nosi także pomarańczowy hełm z małymi rogami i wachlarzem pośrodku. Jego bronią jest topór.

GaleriaEdytuj

OsobowośćEdytuj

HistoriaEdytuj

PrzeszłośćEdytuj

Sto lat temu należał do załogi pirackiej gigantów. Pewnego dnia był obecny jak mała Yuki zapytała Brogy'ego i Dorry'ego, który z nich jest większym łowcą, co poróżniło kapitanów. Razem z resztą załogi zostawił tę dwójkę na Little Garden, aby mogli rozstrzygnąć swój spór. 50 lat temu został oszukany razem z Oimo przez Marynarkę, którzy twierdzili, że Brogy i Dorry są więźniami w Impel Down, obiecano im uwolnienie dwójki gigantów, jeśli będą chronić światowy Rząd przez 100 lat.

Saga Water 7Edytuj

Akt Enies LobbyEdytuj

Moce i UmiejętnościEdytuj

WalkiEdytuj

  • Oimo i Kashi kontra Kairi Destroyers
  • Kashi kontra Paulie, Tilestone, Peeple Lulu, Sodom, Gomorrah, Zambai, Kiwi i Mozu.
  • Oimo i Kashi kontra Rodzina Franky
  • Oimo, Kashi i Sogeking (Usopp) kontra Oficerowie marynarki i Agenci rządowi.
  • Oimo, Kashi, Rodzina Franky i brygardziści Galley-La kontra część Just Eleven Jurymen, Oficerowie marynarki i Agenci rządowi

CiekawostkiEdytuj

Nawigacja Edytuj