Fandom

One Piece Wiki

Karma

2289stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze3 Udostępnij
175px-Ohara_Poneglyph.png

Została zbudowana przez użytkowników tej Wiki. Zobacz Karma na tej Wiki i jej historię edycji użytkowników.

Karma[2] - jest niesławnym piratem z Nowego Świata, który sprzymierzył się z załogą Piratów Białobrodego.

Wygląd

Karma jest Ryboludziem ośmiornicą, którego charakterystyczną cechą jest duża ośmiornica którą nosi na głowie, oraz jego sześć ramion. W przeciwieństwie do Hatchana czy Octopako jego ramiona nie posiadają przyssawek. Nosi czerwoną kropkę na czole, oraz czarną bródkę. Dodatkowo nosi pasiastą koszulę z podartymi rękawami, standardową szarfę piracką, oraz luźne spodnie podobne do tych Buggy'ego.

Osobowość

Niewiele wiadomo o osobowości Karmy poza tym, że wydaje się żywić sporym szacunkiem Białobrodego zwracając się do niego "Staruszku". Przybywa do Marineford i ryzykuje własne życie w próbie przerwania egzekucji Portgas D. Ace'a.

Fabuła

Saga Wojna Szczytów

Akt Marineford

Karma's Ship.png

Statek Piracki Karmy

Kiedy Portgas D. Ace ma zostać stracony na Marineford, Karma wraz ze swoją załogą dołącza do sił Piratów Białobrodego aby go uratować. Widzimy go walczącego z oddziałami Marynarki na zewnątrz zatoki i nieco później wewnątrz pola walki razem z pozostałymi sojusznikami. Podobnie jak Epoida, Karma jest zaskoczony informacją, że Monkey D. Luffy jest synem lidera Armii Rewolucjonistów - Monkey D. Dragona.[3] Później Karma wykonuje rozkazy Białobrodego atakując oddziały przeciwnika z wielu stron.

Gdy Sengoku wykonał swój ruch podczas trwającej bitwy, Karma wraz z załogą zostaje zaatakowany przez oddział Pacifistów. Po tym jak Squard atakuje Białobrodego i twierdzi, że ten wystawił swoich sojuszników na śmierć, aby uratować młodego Ace'a. Karma zaczyna wątpić w Białobrodego. Podczas walki przeciwko oddziałom Pacifistów, zwrócił się wprost do Yonko czy jest to prawda czy też nie.[4] Gdy Newgate pokazuje swoją bezinteresowność i tworzy piratom drogę ucieczki, lojalność Karmy jak i pozostałych piratów zostaje odbudowana.

Po tym jak mury oblężenia zostają podniesione, a Admirał Akainu topi lód za pomocą swoich zdolności magmy, Karma dostaje się na pokład ukrytego statku Białobrodego i z małą pomocą Oarsa dostaje się ponownie na pole bitwy. Po tym jak Luffy ratuje Ace'a od śmierci za pomocą Haoshoku Haki, Karma i pozostali piraci wspierają chłopaka z rozkazu Białobrodego. Wszyscy radują się z uwolnienia Ace'a, a Squard postanawia poświęcić się aby dać reszcie szanse ucieczki. Karma był jednym z tych piratów, którzy sprzeciwili się temu pomysłowi. Po tym gdy Akainu sprowokował Ace'a do pojedynku i odebrał mu życie, po czym postawił sobie za cel zabicie Luffy'ego, priorytetem Karmy jak i pozostałych piratów stała się ochrona młodego chłopaka. Po przybyciu Shanksa i oficjalnym zakończeniu wojny, Karma wraz z pozostałymi piratami wycofuje się.

Akt po Wojnie

Karma wraz ze swoją załogą uczestniczą w uroczystościach pogrzebowych Ace'a i Białobrodego na nieznanej wyspie w Nowym Świecie.

Główne Walki

Moce i Umiejętności

Karma staje się rozpoznawalnym piratem Nowego Świata i udaje mu się zawrzeć sojusz z załogą Piratów Białobrodego.

Bronie

Karma's Weapons.png

Karma dzierży swoje miecze.

Za pomocą wielu ramion, Karma jest zdolny dzierżyć sześć Szabli podobnie do Hatchana. Można zatem przypuszczać, że jest zdolnym szermierzem, a fakt że dzierży sześć mieczy w tym samym czasie, znacznie pomaga mu w walce.

Przypisy

  1. One Piece Blue Deep: Characters World Strona 48, Urodziny Karmy.
  2. One Piece Green: Secret Pieces strona 337, Imię Karmy
  3. One Piece Manga and Anime — Tom. 57 Rozdział 558 i Odcinek 467, Reakcja Karmy na słowa Sengoku o ojcu Luffy'ego.
  4. One Piece Manga — Tom. 58 Rozdział 563, Karma zastanawia się, czy Białobrody naprawdę zdradził sojuszników.

Nawigacja

Więcej z Fandomu

Losowa wiki