FANDOM

175px-Ohara_Poneglyph.png

Ten artykuł lub jego znaczny fragment jest przetłumaczony z angielskiej One Piece Wiki.

Została zbudowana przez użytkowników tej Wiki. Zobacz Karasumaru na tej Wiki i jej historię edycji użytkowników.

Karasumaru - jest łodzią dialową ze Skypiei.

Wygląd i Konstrukcja StatkuEdytuj

Statek ten jest gondolą koloru czarnego z głową i ogólnym kształtem ptaka. Jedyną zauważalną cechą oprócz głowy ptaka jest zastosowanie dwóch rodzajów Diali do napędu.

FabułaEdytuj

Conis używała Karasumaru przed nauczeniem się korzystania z Wavera. Pożyczyła statek Luffy'emu, Sanji'emu i Usoppowi gdy Going Merry została zabrana na Upper Yard[1], został rozbity na Upper Yardzie.[2]

Problemy w Tłumaczeniu i WymowieEdytuj

"Karasu" (鴉 karasu?) oznacza "Wrona", podczas gdy "maru" (丸 maru?) oznacza "pierścień" lub "idealny" i jest wspólnym przyrostkiem imion męskich. "Karasumaru" oznacza dosłownie "Małą Wronę".

PrzypisyEdytuj

  1. One Piece Manga i Anime - Tom 26, Rozdział 244 i Odcinek 158, Karasumaru zostaje wprowadzony.
  2. One Piece Manga i Anime - Tom 26, Rozdział 245 i Odcinek 160, Karasumaru dociera do Upper Yard.

Linki ZewnętrzneEdytuj

  • Gondola - Artykuł o Gondoli, jako typie pojazdu na którym Karasumaru jest wzorowany.

NawigacjaEdytuj