Fandom

One Piece Wiki

Kanjuro

2298stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
175px-Luffychibi.png

Kanjuro (カン十郎, Kanjūrō) to samuraj z Kraju Wano i przyjaciel Kin'emona. Został porwany przez załogę Doflamingo.

Wygląd

Kanjuro Anime Full Body.png

Pełny wygląd Kanjuro

Kanjuro jest równie wysokim mężczyzną co Kin'emon. Ma gęste, długie, czerwone włosy za plecami sięgające aż do kostek, z przodu spływające w dwóch pasmach poniżej pasa. Ma wybieloną twarz, pomalowane usta i zaróżowione policzki niczym w teatrze Kabuki. Nosi tradycyjny strój samuraja kimono z kataginu o prostym wzorze pasków. Za plecami nosi ogromny pędzel, który używa podczas korzystania ze swoich mocy diabelskiego owocu.

Galeria

3399950-kanjuro.jpg
Sylwetka Kanjuro w Rozdziale 725
Kanjuro Manga Infobox.png
Pełny wygląd Kanjuro w mandze
Kanjuroo.png
Zbliżenie na twarz Kanjuro w anime
Kanjuro Hard Knock Days.png
Pierwsze pojawienie się Kanjuro w Hard Knock Days.

Osobowość

Jest niezwykle opiekuńczy wobec syna swojego najlepszego przyjaciela, stawia jego bezpieczeństwo ponad swoje, co udowodnił dając się złapać w miejsce Momonosuke. Bez zastanowienia pomógł też uciec strażnikom, z którymi spędził bardzo dużo czasu (mimo, że oni o tym nie wiedzieli).

Jak wiele postaci w "One Piece" także Kanjuro posiada swój unikalny śmiech "Kakakaka".

Historia

Fabuła

Saga Piracki Sojusz

Akt Dressrosa

Kin'emon odnajduje wreszcie Kanjuro w więzieniu razem z żołnierzami Dressrosy. Jak się okazuje Kanjuro jest władającym i ukrywał się w ścianie tak, że żaden żołnierz nie wiedział o jego obecności. Po zapewnieniu Kin'emona, że zdrowie i bezpieczeństwo jego syna jest ważniejsze od jego uwięzienia. Kanjuro oferuje przyjacielowi swoją sałatę, ale spotyka się z odmową. Gotowy do ucieczki rysuje (dosyć pokracznie) na ścianie ptaka przypominającego ogromnego wróbla, po czym ożywia go swoją "magią". Żołnierze są zachwyceni jego zdolnościami i kiedy Kanjuro razem z Kin'emonem zaczynają odlatywać proszą go o pomoc w ucieczce. Samuraj zgadza się im pomóc i w tym celu namalował kilka drabin. Kiedy rozpoczyna się ucieczka krzyczy do nich aby nie wchodzili wszyscy na raz ponieważ rysowane drabiny nie są trwałe. Dwójka samurajów znajduje Usoppa. Kanjuro nazywa snajpera Tengu i uspokaja go mówiąc, że podarował tym biedakom na dole sieci aby mogli łatwiej wspiąć się do nich. Samuraj postanawia zmyć swa hańbę popełniając seppuku, powstrzymuje go Kin'emon. Obydwaj zostają stłuczeni po głowach przez wściekłego Usoppa.

Moce i Umiejętności

Diabelski Owoc

Główny artykuł: Paramecia Rysunku

Kanjuro zjadł nienazwany diabelski owoc typu paramecia, dzięki któremu może ożywić i stworzyć trójwymiarową wersje wszystkiego co narysuje. Ożywione przez niego rysunki posiadają te same umiejętności co oryginał. Moc owocu wpływa także na jego ciało, dzięki czemu może "ukryć" się w ścianie i pozostać niezauważonym.

Broń

Kanjuro's Katana Brush.png

Pędziel Kanjuro

W celu używania technik swojego Diabelskiego Owocu Kanjuro zamiast miecza używa wielkiego pędzla, który wyglądem przypomina nieco katanę schowaną w pochwie.

Haki

Główna strona: Busoshoku Haki

Kanjuro jest w stanie używać Busoshoku Haki. Pokazał to podczas popychania Ptasiej Klatki na Dressrosie.

Walki

  • Kanjuro kontra pracownicy Doflamingo

Ciekawostki

  • Kanjuro nie posiada praktycznie żadnej wiedzy o diabelskich owocach, dlatego swoje umiejętności nazywa "czarami".
  • W piątym rankingu popularności zajął 86 miejsce.
  • Moc jego diabelskiego owocu jest prawdopodobnie wzorowana na magii Reedusa z "Fairy Tail".

Nawigacja

Więcej z Fandomu

Losowa wiki