Fandom

One Piece Wiki

Kama Kama no Mi

2285stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarz1 Udostępnij
175px-UsoppLie.png
Mam 8000 podwładnych!

Ten artykuł zawiera treści niekanoniczne.

Kama Kama no Mi jest owocem typu Paramecia występującym tylko w filerach. Daje on użytkownikowi długie pazury pozwalające na cięcie powietrza a następnie strzelanie nim. Owoc został zjedzony przez Erica.

Mocne i Słabe strony

Kama Kama Nails.png

Paznokcie produkowane przez Moc Owocu.

Główną zaletą tego owoców jest wydłuża paznokcie u użytkownika o dwa centymetry które są w stanie cięcie dzięki samego powietrza, tworząc niezwykle ostre ostrza powietrzne który może przeciąć cele z dużej odległości dzięki czemu ma duży zasięg ataku. Same paznokcie mogą być również wykorzystywane w walkach w przestrzeniach zamkniętych gdy Eric przeciąć wycofujące się żołnierze Marynarki.

Owoc ten nie wydaje się mieć żadnych konkretnych słabości, oprócz standardowych słabości Diabelskiego Owocu. Jednak nazwa tego diabelskiego owocu brzmi podobnie do słowa "Okama" co może powodować w błąd innych w odniesieniu do tego aspektu. Również w tej dziedzinie pojęcie, Eric jest postrzegane złożenia swoje paznokcie, dając do zrozumienia, że musi zachować je żeby ostre, aby wykorzystać swoje moce.

Użycie

Kama Kama no Mi daje Ericowi ostre paznokcie o cięcia swoich wrogów, zarówno bezpośrednio lub cięcie w powietrzu do tworzenia ostrych powietrznych ostrzy. Pomimo siłą cięcia, jakie oferuje, Luffy był w stanie wytrzymać atak Erica z łatwością.

Techniki

Ciekawostki

  • Kilku Słomianych błędnie zrozumiało nazwę owocu jako "Okama Okama" i myśleli, że Eric jest okamą ku jego irytacji. W wersji FUNimation nazwa została zmieniona na "Sickle-Sickle no Mi" (sickle - sierp) i została pomylona z "Sicko-Sicko" (popapraniec).
  • Jest to pierwszy niekanoniczny Diabelski Owoc zjedzony przez antagonistę.
  • Ten owoc daje zdolności podobne do Rankyaku.

Nawigacja

Więcej w Fandom

Losowa wiki