FANDOM

175px-Luffychibi.png

Kaku (カク Kaku) to były agent Światowego Rządu z CP9 oraz były szkutnik z Kompanii Galley-La. Jako pierwszy dokonał oględzin Going Merry i poinformował Słomianych o jej złym stanie. Jako agent CP9 miał za zadanie zdobycie planów Plutona, które posiadał Iceburg. Jest użytkownikiem Rokushiki (specjalizuje się w Rankyaku), Diabelskiego Owocu Ushi Ushi no Mi, Model: Giraffe oraz stylu walki Yontoryu.

Wygląd Edytuj

Kaku ma duże, czarne oczy i długi nos podobny do Usoppa, ale o prostokątnym kształcie. Eiichiro Oda wspominał też w SBS, że nos Kaku jest odrobinę krótszy od Usoppa. Mimo tego wiele postaci, takich jak Luffy, Sanji czy Zoro, pomyliło go z Usoppem. Gdy pracował w Galley-La, nosił białą czapkę, pomarańczową koszulkę z niebieskimi rękawami i wysokim kołnierzem, dżinsy oraz białe adidasy. Jako pracownik CP9, Kaku zmienił ubiór na poważniejszy: miał na sobie czarną marynarkę (znów z wysokim, postawionym kołnierzem), czarne spodnie, czarne buty oraz czarną czapkę z daszkiem. Z kieszeni na piersi marynarki wystawały mu pomarańczowe chusteczki. Kaku jest szczupłą osobą o blond włosach.

Galeria Edytuj

Kaku as a Child
Kaku jako dziecko.
Kaku Water 7 Manga Color Scheme
Kaku w Akcie Water 7 w mandze.
Kaku as a Shipwright
Kaku jako szkutnik z Water 7.
Skeletor Kaku
Kostium szkieletora w mandze
Kaku's Mask
Kostium szkieletora w anime
Kaku Full Body
Kaku w anime w Akcie Enies Lobby.
Kaku Unlimited Adventure
Giraffe Kaku Unlimited Adventure
Kaku Pirate Warriors

Osobowość Edytuj

Pomimo swojej roli czarnego charakteru, Kaku jest zaskakująco szczery, nawet wobec swoich wrogów. Przemawia jak stary człowiek, mimo że ma tylko 23 lata. Dla przykładu, używa terminu "Washi" (czyli "ja"), w Japonii używanego głównie przez ludzi w podeszłym wieku. Jako pracownik Galley La, wydawał się radosnym lekkoduchem, lecz po ujawnieniu swojej prawdziwej pozycji, stał się z pozoru bezuczuciowy i bezduszny. Jednak gdy Zoro przekazał Kaku wiadomość od Pauliego, "jesteś zwolniony," Kaku zaśmiał się gorzko, wspominając Water 7. Można przez to wywnioskować, że część niego czuła żal z powodu niemożliwości powrotu na drogę, którą podążał przez pięć ostatnich lat. Na koniec dobrowolnie podarował Zoro klucz do kajdanek Nico Robin i wydawać by się mogło, iż to przyniosło spokój jego sumieniu, bo stracił przytomność z uśmiechem.

Historia Edytuj

Fabuła Edytuj

Umiejętności Edytuj

Szkutnictwo Edytuj

Rokushiki Edytuj

Główna strona: Rokushiki

Szermierka Edytuj

Główna strona: Yontoryu

Diabelski Owoc Edytuj

Główna strona: Ushi Ushi no Mi, Model: Giraffe

Walki Edytuj

CiekawostkiEdytuj

  • W piątym rankingu popularności zajął 46 miejsce.

Nawigacja Edytuj