FANDOM

175px-Luffychibi.png

Kaku (カク Kaku) to były agent Światowego Rządu z CP9 oraz były szkutnik z Kompanii Galley-La. Jako pierwszy dokonał oględzin Going Merry i poinformował Słomianych o jej złym stanie. Jako agent CP9 miał za zadanie zdobycie planów Plutona, które posiadał Iceburg. Jest użytkownikiem Rokushiki (specjalizuje się w Rankyaku), Diabelskiego Owocu Ushi Ushi no Mi, Model: Giraffe oraz stylu walki Yontoryu.

Wygląd

Kaku ma duże, czarne oczy i długi nos podobny do Usoppa, ale o prostokątnym kształcie. Eiichiro Oda wspominał też w SBS, że nos Kaku jest odrobinę krótszy od Usoppa. Mimo tego wiele postaci, takich jak Luffy, Sanji czy Zoro, pomyliło go z Usoppem. Gdy pracował w Galley-La, nosił białą czapkę, pomarańczową koszulkę z niebieskimi rękawami i wysokim kołnierzem, dżinsy oraz białe adidasy. Jako pracownik CP9, Kaku zmienił ubiór na poważniejszy: miał na sobie czarną marynarkę (znów z wysokim, postawionym kołnierzem), czarne spodnie, czarne buty oraz czarną czapkę z daszkiem. Z kieszeni na piersi marynarki wystawały mu pomarańczowe chusteczki. Kaku jest szczupłą osobą o blond włosach.

Galeria

Kaku as a Child.png
Kaku jako dziecko.
Kaku Water 7 Manga Color Scheme.png
Kaku w Akcie Water 7 w mandze.
Kaku as a Shipwright.png
Kaku jako szkutnik z Water 7.
Skeletor Kaku.png
Kostium szkieletora w mandze
Kaku's Mask.png
Kostium szkieletora w anime
Kaku Full Body.png
Kaku w anime w Akcie Enies Lobby.
Kaku Unlimited Adventure.png
Giraffe Kaku Unlimited Adventure.png
Kaku Pirate Warriors.png

Osobowość

Pomimo swojej roli czarnego charakteru, Kaku jest zaskakująco szczery, nawet wobec swoich wrogów. Przemawia jak stary człowiek, mimo że ma tylko 23 lata. Dla przykładu, używa terminu "Washi" (czyli "ja"), w Japonii używanego głównie przez ludzi w podeszłym wieku. Jako pracownik Galley La, wydawał się radosnym lekkoduchem, lecz po ujawnieniu swojej prawdziwej pozycji, stał się z pozoru bezuczuciowy i bezduszny. Jednak gdy Zoro przekazał Kaku wiadomość od Pauliego, "jesteś zwolniony," Kaku zaśmiał się gorzko, wspominając Water 7. Można przez to wywnioskować, że część niego czuła żal z powodu niemożliwości powrotu na drogę, którą podążał przez pięć ostatnich lat. Na koniec dobrowolnie podarował Zoro klucz do kajdanek Nico Robin i wydawać by się mogło, iż to przyniosło spokój jego sumieniu, bo stracił przytomność z uśmiechem.

Historia

Fabuła

Umiejętności

Szkutnictwo

Rokushiki

Główna strona: Rokushiki

Szermierka

Główna strona: Yontoryu

Diabelski Owoc

Główna strona: Ushi Ushi no Mi, Model: Giraffe

Walki

Ciekawostki

  • W piątym rankingu popularności zajął 46 miejsce.

Nawigacja

Więcej z Fandomu

Losowa wiki