Fandom

One Piece Wiki

Kaku

2290stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze8 Udostępnij
175px-Luffychibi.png

Kaku (カク Kaku) jest to były agent Światowego Rządu z CP9 oraz były szkutnik z Kompanii Galley-La. Jako pierwszy powiedział Słomianym o złym stanie Going Merry. Jako agent CP9 miał za zadanie zdobycie planów Plutona, które posiadał Iceburg. Jest użytkownikiem Rokushiki (specjalista od Rankyaku), Diabelskiego Owocu Ushi Ushi no Mi, Model: Giraffe oraz stylu walki Yontoryu.

Wygląd

Kaku ma wielkie czarne oczy i długi nos podobny do Usoppa, tylko w kształcie prostokąta. W związku z tym, wiele postaci, takich jak Luffy, Sanji i Zoro mogło pomylić go z Usopp'em. Gdy pracował w Galley-La Company, nosił białą czapkę, wysoki kołnierzpomarańczową koszulkę z niebieskimi rękawami, dżinsy i białe adidasy. Kiedy okazało się, że Kaku pracuje dla CP9 był ubrany w czarną czapkę z daszkiem, czarną marynarkę z pomarańczowymi chusteczkami w kieszeni koło piersi, kołnierzem od koszuli, oraz czarne spodnie i buty. Kaku jest dość szczupłą osobą, posiada blond włosy.

Galeria

Kaku as a Child.png
Kaku jako dziecko.
Kaku Water 7 Manga Color Scheme.png
Kaku w Akcie Water 7 w mandze.
Kaku as a Shipwright.png
Kaku jako szkutnik z Water 7.
Skeletor Kaku.png
Kostium szkieletora w mandze
Kaku's Mask.png
Kostium szkieletora w anime
Kaku Full Body.png
Kaku w anime w Akcie Enies Lobby.
Kaku Unlimited Adventure.png
Giraffe Kaku Unlimited Adventure.png
Kaku Pirate Warriors.png

Osobowość

Pomimo swojej roli czarnego charakteru, Kaku jest zaskakująco szczery, nawet dla swoich wrogów a czasem nawet bardziej niż Fukuro. Kaku mówi także, jak stary człowiek, jak zaznaczył, za pomocą kilku znaków, mimo że ma tylko 23 lat. On używa terminu "Washi" (czyli ja, choć wykorzystywane głównie przez starszych). Po objawieniu się jako jeden z agentów CP9 , osobowość Kaku staje się raczej zimna i pozbawiona emocji, w przeciwieństwie do jego charakteru na Water 7. Gdzie przede wszystkim postrzegany był jako osoba radosna. Pomimo tego iż często drwi z przeciwników zjadł Szatański owoc dla zabawy i wykrzyknął: "To jest zabawa!". Często rywalizował z Jabrą oraz kłucił się z nim które zwierze jest popularniejsze w ZOO wśród dzieci wilk czy żyrafa. Gdy przegrał śmiał się ze słów przekazanych przez Zoro od Pauliego "jesteś zwolniony". Kaku również wydawał się być tylko jednym z czterech członków którzy wyrażali żal, że nie mogą wrócić na drogę na której mieszkał przez ostatnie pięć lat.

Historia

Fabuła

Umiejętności

Szkutnictwo

Rokushiki

Główna strona: Rokushiki

Szermierka

Główna strona: Yontoryu

Diabelski Owoc

Główna strona: Ushi Ushi no Mi, Model: Giraffe

Walki

Ciekawostki

  • W piątym rankingu popularności zajął 46 miejsce.

Nawigacja

Więcej z Fandomu

Losowa wiki